Jaunie Triple-E kuģi varēs pārvadāt 18 tūkstošus konteineru, kas ir par 2500 konteineriem vairāk, nekā var iekraut pašlaik lielākajā konteineru pārvadāšanas kuģī, kas arī pieder Maersk.
Turklāt jaunie kuģi patērēs par 50% mazāk degvielas. Tagad, kad naftas cena pārsniedz 100 ASV dolāru par barelu, šādas ziņas ir labas gan tīrākai videi, gan Maersk peļņai.
Kuģus paredzēts izmantot kravu pārvadāšanai starp Eiropu un Āziju. Konteinerpārvadājumu tirgus ir ātri atguvies pēc krīzes izraisītā panīkuma 2009. gadā. 23. februārī Maersk pavēstīja, ka 2010. gadā tās peļņa sasniegusi 2,6 miljardus ASV dolāru.
Kompānija paziņojusi, ka šogad kravu pārvadājumu apjomi varētu pieaugt par 6-8%. Pasaules lielākais kuģu brokeris Clarksons savukārt prognozē, ka globālās tirdzniecības apjomu pieaugums var sasniegt pat 10%.
Atšķirībā no beramkravu pārvadātāju fragmentētā tirgus, kurā valda milzu konkurence, jo šādu kuģu tirgū ir pārāk daudz, konteinerkuģu pārvadātāji sadalījuši tirgu starp 20 globālām firmām.
Maersk flotē ir 500 kuģu. Savukārt lielākajai daļai beramkravu pārvadātāju pieder tikai daži kuģi.