Kaimiņvalsts uzņēmēji pat ziedoja pilsētai sešus miljonus eiro, lai Daugavgrīvas un Valdemāra ielas satiksmes mezglu aiz Vanšu tilta pārbūvētu.
Pērnā gada augustā presē parādījās ziņa, ka tiks parakstīts līgums par 17,36 miljoniem latu ar piegādātāju apvienību ACB un Tilts. ACB tehnika Daugavgrīvas ielā rosās it ņipri. Pat ja visi lielie Pārdaugavas augstceltņu projekti un arī Akropole tuvākajos gados netaps, satiksmes mezgla pārbūve bija nepieciešama, jo agri vai vēlu šī teritorija atdzīvosies. Pašlaik dienas vidū te garām iet galvenokārt tie, kas bijuši tirdzniecības centrā Olimpija un tagad ar iepirkumu maisiem dodas mājup. Garāmgājējiem īstas nojausmas, kas te būs un kas taps nākotnē, nav. Artūrs autobusā dzirdējis, ka te būšot kazino. Viņš ir priecīgs, ka Pārdaugava attīstās, šeit vajadzētu vairāk jaunbūvju, viņš domā. No rītiem Daugavgrīvas ielā esot lieli sastrēgumi, viņš novērojis. Kristaps ir lasījis uz būvtāfeles par transporta mezgla rekonstrukciju. Uz jautājumu, ko šeit būtu vislabāk būvēt, viņš atbild, ka tolaik, kad rūpnīcas korpusi vēl bija labākā stāvoklī, vajadzējis šeit ierīkot aktivitāšu vietu jauniešiem, piemēram, skeitparku vai kafejnīcu. «Lielveikali šajā rajonā ir, vajag bērniem vairāk ko darīt,» Kristaps prāto. Andrim nav zināms, kas šeit top. Viņam liekas, ka laikam kaut kas saistīts ar ostu un būtu pareizi šo teritoriju izmantot ostas funkcijām. Arī Kārlis uzskata, ka brīvosta būtu varējusi šeit izveidot mazo kuģīšu ostu. Viņš dzirdējis par iepirkumu centra būvniecības plāniem, bet šādu attīstības priekšlikumu neatbalsta.
Satiksmes mezgla pārbūves projekts vien izmaksājis 1,6 miljonus latu. Pēc darbu beigām būs izbūvēta jauna divu joslu brauktuve, uzstādīti jauni luksofori, kā arī uzbūvēts papildu tilts pār Zunda kanālu. Kā apbūve attīstīsies tālāk, jau atkarīgs no investoriem, kuri vēl samērā nesen par prioritāru Akropoles būvniecībai atzina nevis šo zemesgabalu, bet gan bijušās porcelāna fabrikas teritoriju Maskavas ielā.