No iepriekšējā triumfālā priekšnesumu vakara spožo dejas formu spējis saglabāt vienīgi Lielā teātra zvaigzne Nikolajs Ciskaridze, un arī šo talantīgā dejotāja laimi var drīzāk uzskatīt par fenomenu, ne- vis dabisku likumsakarību. Sergejs atzīst, ka panākumu pamatā bija ļoti vienkārša, bet oriģināla ideja un... drosme. Proti - sapulcēt vienam vakaram augstākās proves vīriešu baleta zvaigznes un ļaut tām dejot visai riskantu, eksperimentālu repertuāru, nevis eksponēties ierasto galā koncertu «zvaigžņu numuriņos».
Arī Karaļos-2009 gaidāmas dižas ambīcijas, jo vairāk tāpēc, ka zvaigzņi nebūs vis četri, bet seši. Absolūtais premjers Nikolajs Ciskaridze pārstāv Lielā/Bolshoi teātra zīmolu, viens - Deniss Matvijenko - ir Pēterburgas Marijas teātra solists, bet četri (Deivids Holbergs, Hosē Manuels Kareņjo un Marselo Gomess) ir leģendārā Amerikas Baleta teātra/American Ballet Theatre premjeri, solists Hoakins de Lucs nāk no ne mazāk prestižā Ņujorkas Pilsētas baleta/New York City Ballet) un reprezentē spēcīgo amerikāņu baletu. Varētu šķist - nu, protams, krievi un amerikāņi okupējuši pat baleta pasauli. Taču joks ir tāds, ka šie seši dejotāji auguši visdažādākajās dejas «skolās» - kubiešu, spāņu, franču, ukraiņu, pat baltkrievu. Šie dejas karaļi ir tikpat atšķirīgi temperamentos, plastikā, vīrišķajā harismā un seksapīlā, cik dejas tehnikā un «skolā». Un tas ir programmas trumpis!
Tradicionāli pirmo izrādes daļu aizsāk filma portrets (Ņujorkā tapušie koncerta mēģinājumu fragmenti un intervijas) pārī ar jau klasisko vīriešu četrdeju - šim projektam īpaši sacerēto Kristofa Vildona horeogrāfiju For Four/Četriem (Šūberta mūzika). Otrajā daļā - Fredrika Aštona balets Apskaidroto dvēseļu deja (K.V.Gluka mūzika), Igala Perī viencēliens Ave Maria (vēlreiz Šūberts), Borisa Eifmana speciālais veltījums Nikolajam Ciskaridzem Kritušais eņģelis (Gijas Kančeli un Semjuela Bārbera mūzika) un vakara nagla - Rolāna Petī ģeniāli horeografētais balets Eņģeļu cīņa jeb Morels un Sen-Lū (ar pasakainu Gabriēla Forē mūziku), balets - dubults izaicinājums: pirmkārt, tas ir Prusta romāns Zudušā laika meklējumos dejā, otrkārt, mīlasstāsts par divu «reālu» romāna personu - gaišā eņģeļa aristokrāta Sen-Lū un vijolnieka «no tautas», tumšā eņģeļa Morela - attiecībām.
Sekos Piecas tēmas variācijas (absolūtās zvaigznes Hoakina de Lusa solo J.S.Baha mūzikas pavadījumā), bet ovāciju gaidām pataupīts fināla numurs - patlaban pasaules «viskarstākā» baletu sacerētāja, ugunīgā horeogrāfa Načo Duato viencēliens Remanso - temperamentīga kustību sacensība starp visiem vakara karaļiem.