Hipotēku bankas Biznesa uzsācēju kreditēšanas daļas vadītājs
Te ir divas problēmas - pareizo klientu piesaistes mehānismu izvēle, kas ietver arī rūpīgu mārketingu un tirgus izpēti, un izvēle starp komfortablo esību darba ņēmēja lomā un risku, kas jāuzņemas, pilnībā paļaujoties uz savu biznesu. Pārdošanas un reklāmas lietas ir skaidrs un tehniski risināms jautājums. Var darīt visu pats vai arī pieņemt darbā pārdošanas speciālistu, kas gādās firmai klientus. Te gan jāsaprot, ka labs pārdošanas speciālists ir dārgs prieks, taču nekompetents, bet lēts darbinieks var sabojāt uzņēmuma reputāciju. Turklāt, ja pārdošanu veic pats firmas īpašnieks, tam ir dubults efekts - viņš būs pārliecinošāks, un arī klientam patiks, ja ar viņu runās firmas īpašnieks, kas uzņemas atbildību par savu pakalpojumu. Tiešā pārdošana ir arī labs tirgus izpētes instruments. Savukārt darbs vai bizness - tas ir drīzāk emocionālas dabas jautājums, un man grūti sniegt padomu, nezinot detaļas.