Lomu spēļu pircēji pamatā būs angļu valodas pasniedzēji. Atrast ceļu pie tik specifiskas auditorijas nav vienkārši. Jebkura masveida kampaņa internetā vai sociālajos tīklos būs kā šaušana ar lielgabalu pa zvirbuļiem. Ja tā ir ārzemju auditorija, tas, protams, būs Google, Facebook un specifiski atslēgas vārdi, pēc kuriem šos potenciālos interesentus izķert. Internetā noteikti ir vietas, kur šie pasniedzēji pulcējas, - forumi, domubiedru grupas. Latvijā ir tādi portāli kā skolotājs.lv, e-klase.lv. Arī draugiem.lv ir domubiedru grupas angļu valodā, angļu filoloģijā, konkrētām skolām. Es ieteiktu izveidot interneta lapu vairākās valodās, lapas sociālajos tīklos un apsvērt iespēju pirkt teksta reklāmas, precīzi definējot auditoriju. Viens no labākajiem ieročiem, protams, ir google.com un tā piedāvātie reklāmas servisi - Adwords utt. Agris Lapiņš
Biedrības Biznesa inkubators Cēsis valdes priekšsēdētājs
Tas, ka lietas tādu vai citādu iemeslu dēļ kavējas, ir pazīstama situācija. Savukārt iemesli mēdz būt dažādi.
Pirmkārt - jauns uzņēmums ne vienmēr ir tas kompetentākais partneris, tiek iedota neprecīza informācija, ir kaut kādas komunikācijas grūtības, rodas sīkas kļūdas, un process ievelkas.
Otrs variants - ja lielam uzņēmumam kaut ko reizē ir pasūtījis mazs un jauns uzņēmums un liels, sens sadarbības partneris, pēdējam, protams, būs priekšroka, bet mazais stāvēs rindā un gaidīs.
Trešais variants - varbūt uzņēmumam, kuram ir pasūtīts pakalpojums, trūkst ražošanas jaudu vai ir iestājusies nevērīga rutīna. Tā arī mēdz gadīties.
Īsta risinājuma tur nav, vienīgais, kas var līdzēt, ir uzkrātā pieredze par to, kuri partneri kavē darbus un kuri ne.