Aptuveni 285 000 latu vērtā līguma parakstīšanu Dienai apstiprināja arī Komunikāciju aģentūras valdes priekšsēdētāja Signe Reinholde-Āboliņa. Viņa norādīja, ka pagaidām vēl neatklās informāciju par konkrētiem, ar partneriem kopīgi sagatavotās kampaņas plānotajiem soļiem, tomēr uzsvēra, ka galvenais kampaņas mērķis būs nevis pārliecināt iedzīvotājus, bet gan nodrošināt viņu informētību par eiro ieviešanas gaitu un tās praktiskajām pusēm.
Savukārt reklāmas aģentūras !Mooz vadītājs Ēriks Stendzenieks Dienai neslēpa sarūgtinājumu par faktu, ka mediju uzmanību kampaņai tik lielā mērā piesaistījusi tieši viņa dalība tajā un ka kampaņa jau nodēvēta kā «Stendzenieka kampaņa». Komunikāciju aģentūrai paredzēti aptuveni 70% no kopējā tās budžeta, tāpēc mediji to drīzāk varētu saukt par «Reinholdes kampaņu», uzskata Ē. Stendzenieks, kurš pagaidām arī vēl nebija gatavs dalīties ar kampaņas iecerēm.
Iepriekš Ē. Stendzenieks medijos norādīja, ka konkursa pieteikumā !Mooz un Komunikāciju aģentūra startēja ar devīzi «Dabas likums 1». Reklāmas aģentūra eiro ienākšanu Latvijā savā piedāvātajā kampaņā salīdzināja ar dabas procesu, norādot, ka, līdzīgi kā zīlei pienāk laiks tapt par ozolu, tāpat Latvijas latam pienācis laiks iekļauties eiro. Ziņas par Ē. Stendzenieka iespējamo uzvaru konkursā vēl nesen izraisīja pretrunīgu reakciju medijos, jo pazīstamais reklāmas speciālists savulaik neslēpa skeptisku attieksmi pret valdības iecerēm par eiro informēšanas kampaņas īstenošanu. Tiesa, vēlāk Ē. Stendzenieks uzsvēra, ka šis izteikums ir bijis saistāms ar situāciju, kad vēl nebija skaidrs, vai Latvija tiešām pievienosies eirozonai.
Saskaņā ar eiro ieviešanas konkursa nolikumu konkursa mērķis ir skaidrot eiro ieviešanas motivāciju un ar ieviešanu saistītos praktiskos aspektus, panākot, lai ieviešanas brīdī 90% Latvijas iedzīvotāju «justos pietiekami informēti» par valūtas ieviešanas praktiskajiem aspektiem un 60% iedzīvotāju paustu atbalstu eiro ieviešanai.