Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

Eiro kampaņu uzticēs !Mooz un Komunikāciju aģentūrai

Sabiedrības informēšanu par eiro ieviešanu Latvijā kopīgiem spēkiem īstenos reklāmas aģentūras !Mooz un Komunikāciju aģentūras izveidotā pilnsabiedrība _KA / Moo_z. Papildu informāciju par to, kādas būs komunikācijas aktivitātes kampaņas ietvaros, plānots sniegt šīs nedēļas vidū, Dienai pastāstīja Finanšu ministrijas Eiro komunikācijas nodaļas vadītāja Ināra Rubene.

Aptuveni 285 000 latu vērtā līguma parakstīšanu Dienai apstiprināja arī Komunikāciju aģentūras valdes priekšsēdētāja Signe Reinholde-Āboliņa. Viņa norādīja, ka pagaidām vēl neatklās informāciju par konkrētiem, ar partneriem kopīgi sagatavotās kampaņas plānotajiem soļiem, tomēr uzsvēra, ka galvenais kampaņas mērķis būs nevis pārliecināt iedzīvotājus, bet gan nodrošināt viņu informētību par eiro ieviešanas gaitu un tās praktiskajām pusēm.

Savukārt reklāmas aģentūras !Mooz vadītājs Ēriks Stendzenieks Dienai neslēpa sarūgtinājumu par faktu, ka mediju uzmanību kampaņai tik lielā mērā piesaistījusi tieši viņa dalība tajā un ka kampaņa jau nodēvēta kā «Stendzenieka kampaņa». Komunikāciju aģentūrai paredzēti aptuveni 70% no kopējā tās budžeta, tāpēc mediji to drīzāk varētu saukt par «Reinholdes kampaņu», uzskata Ē. Stendzenieks, kurš pagaidām arī vēl nebija gatavs dalīties ar kampaņas iecerēm.

Iepriekš Ē. Stendzenieks medijos norādīja, ka konkursa pieteikumā !Mooz un Komunikāciju aģentūra startēja ar devīzi «Dabas likums 1». Reklāmas aģentūra eiro ienākšanu Latvijā savā piedāvātajā kampaņā salīdzināja ar dabas procesu, norādot, ka, līdzīgi kā zīlei pienāk laiks tapt par ozolu, tāpat Latvijas latam pienācis laiks iekļauties eiro. Ziņas par Ē. Stendzenieka iespējamo uzvaru konkursā vēl nesen izraisīja pretrunīgu reakciju medijos, jo pazīstamais reklāmas speciālists savulaik neslēpa skeptisku attieksmi pret valdības iecerēm par eiro informēšanas kampaņas īstenošanu. Tiesa, vēlāk Ē. Stendzenieks uzsvēra, ka šis izteikums ir bijis saistāms ar situāciju, kad vēl nebija skaidrs, vai Latvija tiešām pievienosies eirozonai.

Saskaņā ar eiro ieviešanas konkursa nolikumu konkursa mērķis ir skaidrot eiro ieviešanas motivāciju un ar ieviešanu saistītos praktiskos aspektus, panākot, lai ieviešanas brīdī 90% Latvijas iedzīvotāju «justos pietiekami informēti» par valūtas ieviešanas praktiskajiem aspektiem un 60% iedzīvotāju paustu atbalstu eiro ieviešanai.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?