Alus lielībnieki, ne dzērāji
Krīzes dēļ pērk saldumus
Pēdējo desmitgažu straujākā ekonomiskā lejupslīde vāciešiem liek tērēt vairāk naudas saldumiem un našķiem. Firmas ACNielsen pētījums liecina, ka šogad Vācijā visvairāk pārdošana kāpusi sāļajiem našķiem (par 12%). Saldumiem par 3,4%, cepumiem par 5,9%. Tomēr šokolādes tirdzniecība kritusies par 3,8%. «Šobrīd industrija pelna ar cilvēku vēlmi iepriecināt sevi ar kādu nelielu pirkumu,» norādījis Vācijas konditorejas ražotāju pārstāvis Alfons Stomaiers. «Cilvēki joprojām iepērkas, taču tas nenozīmē, ka viņi pērk kaut ko lielu. Tā vietā viņi nopērk kaut ko mazu, lai palutinātu sevi.»