Tas noskaidrots ikgadējā tehnoloģiju tirgus pētījumā, ko veic globālais sabiedrisko attiecību aģentūru tīkls Eurocom Worldwide. Pētījumā šīgada janvārī un februārī piedalījās 318 Eiropas un Amerikas uzņēmumu vadītāju, tostarp arī no Latvijas.
Pētījumā jau iepriekšējos gados bija noskaidrots, ka gandrīz 40% tehnoloģiju uzņēmumu pārbauda savu potenciālo darbinieku profilus sociālajos medijos, taču pirmo reizi aptaujā atklājies, ka šī iemesla dēļ kandidāti arī netiek pieņemti darbā.
«XXI gadsimta cilvēks sāk apzināties, ka jebkura darbība atstāj neizdzēšamas pēdas digitālajā vidē. Fakts, ka piektā daļa darba meklētāju neiegūst potenciālo darbu tā satura dēļ, ko viņi publicē sociālajos medijos, ir brīdinājums darba meklētājiem un indikators, ka dzīvojam digitālā laikmetā,» uzskata Eurocom Worldwide tīkla direktors Madss Kristensens.