Tiesa, domes sniegtā informācija liecināja, ka līdzekļi izmantoti ne vien pludmales sakārtošanai, bet arī ielu remontam un Ķemeru parka labiekārtošanai, lai arī tas atrodas ārpus maksas zonas. Domes vadība lēmumu nav apspriedusi ar nevalstiskajām organizācijām. Tagad Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijā tiks vērtēts, kāds ir noteiktās nodevas ekonomiskais pamatojums, bet iepriekš ministrs Edgars Zalāns (TP) paudis viedokli, ka neatbalsta maksas palielināšanu.
Noteikumi paredz, ka nodevas likme vieglajam transportam ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām mēnesī būs 30 latu, sezonā (maijs-oktobris) 120 latu, bet kalendārajā gadā - 200 latu. Transportam ar masu virs 3,5 tonnām mēnesī jāmaksā 40, sezonā 160, bet gadā - 400 latu. Tas ir divas reizes vairāk nekā līdz šim. Lēmums neattiecas uz sabiedrisko transportu.
Jūrmalai līdz jūnija beigām jāpieņem attīstības plāna grozījumi un jārīko to sabiedriskā apspriešana, lai pagarinātu īpašā režīma statusu. Lai gan arī citas apdzīvotas vietas Latvijā, piemēram, Pļaviņas, ir pieļāvušas iespēju noteikt maksu par iebraukšanu pilsētā, līdz šim Jūrmala ir vienīgā, kas to iekasē. Rīga pieļauj iespēju atgriezties pie maksas noteikšanas par iebraukšanu Vecrīgā, bet tālā nākotnē - pēc Ziemeļu transporta koridora izbūvēšanas - varētu noteikt maksu par iebraukšanu Rīgas centrā.