Bērniem deva iespēju izvēlēties ēst augļus, kas vienkārši sakārtoti uz šķīvja, vai ēst augļus, kas ar kokteiļa kociņiem sasprausti melonē, tādējādi veidojot ezi. Pētījuma rezultāti liecina, ka bērni ēda gandrīz divreiz vairāk augļu no tā servējuma, kas bija kārtots eža formā. Aptaujā noskaidrots: bērni saprot, ka augļi, kas sakārtoti eža formā vai vienkārši uzlikti uz šķīvja, garšo vienādi, saka pētnieki. Secinājums pēc eksperimenta ir viens - lai bērni ēstu augļus, tie jāizkārto bērniem pievilcīgā, atraktīvā veidā, apgalvo zinātnieki.
Vēl viens paņēmiens, kā bērnam iemānīt augļus un dārzeņus, ir mēģināt pievienot tos citiem ēdieniem, kā arī pasniegt dažādās mērcēs. Tomēr vecāki, kuriem nav laika no augļiem veidot sejas vai dzīvniekus, augļus bērnam interesantus var padarīt, sagriežot tos kvadrātos, sloksnītēs, trijstūros, saulītēs.