Atbild Aigars Lukstiņš: «Apgalvot, ka uzlīmju vēstījumā uz pudelēm vai veikalu plauktiem par Expert club ieteikumu vai kādā konkursā gūtu balvu nav ne vēsts no mārketinga, no manas puses būtu naivi. Protams, tas piesaista pircēju uzmanību, tātad arī veicina pārdošanu. Katrā valstī, kurā tiek ražots vīns, notiek vīna konkursi, ir profesionāļu žūrijas, klubi un citi vairāk vai mazāk respektabli veidojumi. To ieteikumus vajadzētu uztvert tikai kā ieteikumus un vairāk paļauties uz paša gaumi. Tas, ka medaļots vīns var nepatikt, ir pilnīgi saprotams. Vīni konkursos tiek dalīti vairākās kategorijās atbilstoši gatavošanas tehnoloģijai, vīna stilam, vīnogu šķirnei, ražības gadam. Tiek ņemts vērā arī cenu līmenis, un vērtēta atbilstība katrai kategorijai vai stilam. Iespējams, jums garšo cita stila vai kategorijas vīns.»
Kā uztvert Expert club ieteikumus vai norādes par godalgām konkursos uz vīna pudelēm?
Vairāki franču vīni tiek marķēti kā kāda ekspertu kluba ieteikums (Expert club), bet izrādās visai viduvēji un vienkārši. Vai jums ir viedoklis par šiem ekspertiem? - jautā Jānis B.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.