«Skaidrs, ka Nils Ušakovs ir iesaistīts reklāmās, jo iepriekš viņam šajā jomā veicās. Tomēr, skatoties uz SC reklāmām, domāju, cik gan īsi ir partiju rezervistu soliņi, ja cilvēks, kurš pats nav iesaistīts vēlēšanu cīņā, reklamē savu partiju,» uzskata korupcijas pētniece Inese Voika.
Arī Providus pētniece politoloģe Iveta Kažoka uzskata, ka «aprēķins ir skaidrs - Nils Ušakovs ir populārāks par SC oficiāli izvirzīto premjera amata kandidātu Jāni Urbanoviču. Ņemot vērā, ka šajā politiskajā spēkā daudz citu pazīstamu politiķu nav, jāizmanto tas, kas ir. Nekas aizliegts tas nav, bet ir jautājums - vai tas cilvēks, kurš uz vēlēšanām aizies nobalsot par Ušakovu un neatradīs viņu sarakstā, nebūs vīlies?».
Runājot par to, vai vienlaicīga mēra un reklāmas sejas pienākumu pildīšana nerada draudus, ka N. Ušakovs varētu SC popularizēšanai izmantot administratīvos resursus, I. Kažoka norāda: «Ar SC pārstāvjiem jau tagad ir tāda problēma, ka viņi ļoti aktīvi izmanto administratīvos resursus pašu reklamēšanai, ļoti bieži parādoties medijos nevis kā kandidāti, bet gan kā amatpersonas. Īpaši bieži tas notiek krievvalodīgajos medijos, piemēram, PBK, un šos gadījumus mēs uzskaitām un fiksējam slēptās reklāmas sarakstā.»
Pats N. Ušakovs Dienai norādīja, ka ir reklāmas seja, jo ir apvienības SC vadītājs. Rīgas galva noliedz, ka SC trūktu spilgtu līderu. Reklāmās reģionos viņiem pievienojas arī sarakstu līderi (Valērijs Agešins, Ivans Klementjevs, Jānis Tutins, Vitālijs Orlovs). N. Ušakovs neuzskata, ka tādējādi vēlētāji būtu maldināti, jo lielākā daļa jau zinot, ka viņš nekandidē.
SC premjera kandidāts Jānis Urbanovičs Dienai apgalvoja, ka N. Ušakovs reklāmās redzams, jo viņš ir šīs partiju apvienības valdes priekšsēdētājs, taču no sīkākiem komentāriem atteicās.