Jautāts par motivāciju tērēt naudu balsojot, A.Ceļapīters norāda uz trim faktoriem: «Pirmkārt, daudzi balso par cilvēkiem, kurus pazīst; otrkārt, pastāv tāda ietekmīga lieta kā «lokālpatriotisms»; treškārt un galvenokārt, šovu dalībnieku snieguma kvalitāte.»
Andrejs Ceļapīters: balsoja visa ģimene
Anda Rožukalne: vara, savējie un sacensība
Mediju eksperte Anda Rožukalne kā profesionāle sekojusi līdzi abiem šoviem, taču balsojusi nav. Skaidrojot lielo balsojuma rezultātu, viņa norāda: «Cilvēkus lielā mērā balsot motivē varas sajūta, ka ar savu zvanu vai nosūtīto sms viņi var ietekmēt rezultātu tik lielā un vērienīgā šovā. Vēl tā ir reģionālās piederības sajūta, kas liek atbalstīt «savējos». Treškārt, tas ir sacensību gars, kas piemīt ne tikai šova dalībniekiem, bet arī viņu atbalstītājiem. Trīsdesmit santīmu par emocijām, ko sniedz uzskaitītās lietas, nav nemaz tik daudz.»
Māra Zālīte: es atbalstīju vērtības
«Dziedošo ģimeņu noslēguma pasākumā trīs reizes nobalsoju par Vītolu ģimeni,» neslēpj literāte Māra Zālīte. «Tas ir mans akcepts tam, ko dara šajā gadījumā, piemēram, Vītolu ģimene. Mans atbalsta apliecinājums viņu vērtībām, kuras, manuprāt, piemīt lielākajai daļai latviešu, tikai ikdienas steigā tiek aizmirstas.» Viņa arī sekojusi līdzi Koru kariem un jutusi līdzi Ievas Kerēvicas korim. «Tie nav šovi, kuros ar degunu stumda bumbiņas, tie ir raidījumi ar savu pievienoto vērtību,» uzsver M.Zālīte.