No klases divus trīs skolēnus interesē stundas viela, jo tad var mājās nemācīties. Pārējie pļāpā, kaitina skolotāju, klasesbiedrus. Pamostas pirms eksāmeniem, kontroldarbiem utt. Te nu ir skolotāja atbildība, vai viņu respektē vai ne. Ir bijušas dažas skolotājas, kuras ir daudz nezinošākas par skolēniem. Ģeogrāfijas skolotāja nezina, kas ir publicēts jaunākajos _Ilustrētās Zinātnes_ un _Ilustrētās Vēstures_ numuros. Nevajag argumentus - man maza alga, ir runa par attieksmi, vai skolotājs gatavojas stundai.
Ja skolotājs interesanti vada stundu, bērni klausās un mājās stāsta par jauno vielu. Klasē savācas visādi bērni. Cits lasa, raksta, rēķina. Liela daļa pat nepazīst burtus. Kāpēc dažādus līmeņus saliek vienā klasē? Kāpēc talantīgos bērnus bremzē?
Mani bērni nepazudīs. Studēs ārzemēs un vēlāk strādās visā plašajā pasaulē. Bet citiem vecākiem nav šādas iespējas. Jāsāk atbalstīt divi trīs izcilnieki, nevis jāvaimanā par 25-30 nesekmīgajiem.
Līga Jemeļjanova