Pamatskolās PepsiCo turpinās ūdens, vājpiena un nesaldinātas sulas tirdzniecību, savukārt vidusskolās joprojām varēs iegādāties gāzētos dzērienus ar zemu enerģētisko vērtību, piemēram, diētisko Pepsi dzērienu. Sporta dzērienus varēs iegādāties tie skolēni, kuri piedalās sporta un citās fiziskajās nodarbībās.
Pasaules Sirds veselības federācijas pārstāvji jau vairākkārt dzērienu ražotājiem izteikuši aicinājumus pārtraukt cukuroto dzērienu tirdzniecību skolās, mazinot bērnu aptaukošanās risku līdz pat pilngadībai.
Pasaulē lielākā gāzēto dzērienu ražotāja Coca-Cola Co. šomēnes mainīja savu pasaules tirdzniecības nostāju, paziņojot, ka turpinās savu dzērienu tirdzniecību pamatskolās tikai pēc vecāku vai skolas padomes lūguma. Kompānijas nostādne par tirdzniecību vidusskolās paliek nemainīga.
Oficiālie dati liecina, ka šobrīd ASV skolās pārdoto gāzēto dzērienu enerģētiskā vērtība ir par 88 kalorijām zemāka, nekā tā bija 2004. gadā.