Ilze Priedīte
Zīmolu profili sociālajos tīklos darbību sāka pirms trim gadiem. Tieši informēšana par produktu jaunumiem, kā arī atgriezeniskās saites veidošana ar mūsu produktu lietotājiem ir prioritāte. Galvenais ieguvums - spēja uzzināt patērētāju vēlmes, apspriesties par iecerēm. Mēs esam vietējais zīmols, vietējais ražotājs, un mums ir iespēja iesaistīt savus patērētājus arī jaunu produktu izstrādē. Tieši sadarbībā ar saviem sociālo profilu sekotājiem tika radīta, piemēram, Selga ar banānu garšu.
Gundega Vārpa
Latvijas pasta ārējo komunikāciju vadītāja
Aktīvu darbību sociālajos tīklos Latvijas pasts sāka pagājušajā gadā, kaut gan uzņēmuma konti tika atvērti jau iepriekš. Digitālās mārketinga aktivitātes ir izmaksu ziņā lētāks instruments nekā tradicionālās reklamēšanās paketes, un valsts uzņēmumam šis aspekts nav mazsvarīgs. Latvijas pasta gadījumā sociālie tīkli ir lielisks palīgs uzņēmuma ārējās komunikācijas veidošanā, kas ne tikai ļauj stāstīt par saviem jaunumiem un pakalpojumiem, bet reāli palīdz risināt dažādas klientiem svarīgas problēmas un konsultēt par labāko risinājumu.
Kristiāna Antonišķe
MᅢチDARA zīmola un mārketinga speciāliste
Twitter un Facebook sociālo mediju kontus izmantojam kopš 2009. gada, bet draugiem.lv uzņēmuma lapu izveidojām 2011. gadā. Vērā ņemamu produkcijas noietu aktivitāte sociālos medijos nav veicinājusi, jo primāri šos medijus izmantojam MᅢチDARA zīmola emociju un vērtību paušanai. Taču ir gadījumi, kad izmantojam sociālos medijos, lai informētu par konkrētām pārdošanas aktivitātēm, tomēr sekojam, lai šāda veida saturs nedominētu. Sociālie mediji ir pateicīgs kanāls, lai mēs labāk izprastu savu auditoriju. Kaut arī šodien bieži vārds neko nemaksā, tomēr par to ir jāpadomā vairāk nekā jebkad agrāk.