Augstkalnē Laplaņā nedēļas sākumā spēcīgi sniga, tāpēc apdraudēta bija treniņbraucienu norise. Franči gods godam kārtīgi pastrādāja, un visas ekipāžas varēja iemēģināt Laplaņas trases virāžu trajektorijas. Šoreiz tas bija īpaši svarīgi, jo tikai pieredzējušākie piloti iepriekš bija braukuši Francijā. Pēdējos piecus gadus Laplaņā Pasaules kausa izcīņas sacensības netika rīkotas. Neviens no trim Latvijas pilotiem - ne Uģis Žaļims, ne Oskars Melbārdis un arī ne salīdzinoši pieredzējušākais Edgars Maskalāns šajā trasē nebija braukuši.
Pirmais sacensību brauciens neko labu nesolīja. Oskars Melbārdis ar Daumantu Dreiškenu, par spīti otrajam labākajam starta laikam, uzrādīja tikai 13. rezultātu finišā. Pirms nedēļas Īglsā pēc pirmā brauciena abi bija desmit vietas augstāk - trešajā pozīcijā, kuru otrajā braucienā gan zaudēja. Laplaņā labāks bija otrais brauciens, tomēr ar sasniegto sesto rezultātu augstāk par devīto vietu neizdevās pakāpties. Edgars Maskalāns vēlreiz apliecināja, ka divnieku sacensības nav viņa īstā disciplīna. Braucienos uzrādītais 16. un 15. rezultāts skaidri norāda, ka Maskalāna vieta ir otrā desmita vidū. Maskalānam ar Dambi summā 16. vieta, tikai vienu vietu virs PK debitanta Uģa Žaļima ar stūmēju Raivi Zīrupu. Žaļims pirmo reizi izpildīja trenera Sanda Prūša plānu - tika pie otrā brauciena jeb iekļuva divdesmit labāko skaitā.
Četrinieku sacensībās abas Latvijas ekipāžas iepriecināja starta posmā, uzrādot labāko laiku, tomēr distancē tik labi neveicās. Divu braucienu summā Maskalāna četriniekam astotā, Melbārža - desmitā vieta. Latvijas Bobsleja federācijas viceprezidents Zintis Ekmanis skaidroja, ka Melbārža ekipāža eksperimentējusi ar jaunām sliecēm, tāpēc tik labi neslīdējis. Prūsis jaunu slieču izmantošanu apstiprināja, tomēr secinājumam īsti nepiekrita. «Slidām nav nekādas vainas, jābrauc ir labāk. Tomēr pret Melbārdi man nav tik daudz pretenziju kā pret Maskalānu. Ja pirms sezonas man kāds būtu teicis, ka Oskars divniekos un četriniekos būs labāko desmitniekā, es tam nebūtu ticējis.»
Pēc Pasaules kausa pirmā posma sacensībām Īglsā Prūsis izmeta intrigas pavedienu, atklājot ieceri par vienas superekipāžas izveidi. «Man visu laiku galvā ir jaunas idejas. Arī par ekipāžu salikumiem apsveru dažādus variantus. Laplaņā rezultāti atkal liek apdomāt dažādus variantus. Iespējams, ka jau nākamajā posmā Vinterbergā kaut ko pamainīsim.»
Vaicāts par nākamo sacensību vietu Vinterbergu, Prūsis apstiprināja, ka trase būs īsāka, tomēr pilotu meistarībai tik un tā būšot liela nozīme. «Ja rēķina pēc mērauklas «nokrist vai tikt līdz finišam», tad Vinterbergā varētu būt vieglāk nekā Laplaņā. Tiesa, pagājušajā gadā bija samērā daudz kritienu, jo piloti jau nedomā tikai par finiša sasniegšanu, bet cenšas iezīmēt iespējami precīzākās trajektorijas. Tas saistīts ar zināmu risku.»
Svētdienas pēcpusdienā Latvijas bobslejisti sāka 1000 kilometru pārbraucienu no Laplaņas uz Vinterbergu.