Tomēr atpūtas un tūrisma pakalpojumu kuponu iegāde kļūst aizvien populārāka, un gada laikā apgrozījums audzis 20 reižu, liecina salīdzināšanas portāla gudriem.lv pētījums par laiku no 2012. gada marta līdz šī gada attiecīgajam periodam. Gudriem.lv ziņo, ka šajā periodā pārdošanā izlikti 1584 piedāvājumi, bet pirkumu skaits sasniedzis 44 313 kuponu. Vidējā viena kupona cena bijusi 34 lati. Portāla pārstāvis Dmitrijs Zazanovs norādīja, ka vairāk nekā iepriekš cilvēki iegādājas nedārgus piedāvājumus, piemēram, vienas dienas ceļojumu uz Palangu vai Tartu, tāpat aktīvi izmantota iespēja ceļojot iepazīt Latviju. Šādu kuponu cena variējusi robežās no desmit līdz 25 latiem.
Gudriem.lv nāca klajā arī ar pētījumu, kas parādīja, ka vairāk nekā 40% respondentu uzskata, ka kolektīvās iepirkšanās portāliem nepieciešama īpaša uzraudzība, savukārt viena trešdaļa aptaujāto bija pretējās domās. Pētījums atklāja, ka teju trešā daļa aptaujāto sastapusies ar sliktām precēm un zemu pakalpojumu kvalitāti. 17% klientu novērojuši negatīvu pārdevēja attieksmi, 14% - to, ka kuponā uzrādītā atlaide neatbilda patiesībai un bijusi zemāka. 14% radusies problēma ar preces piegādi, bet 13% - ar bojātas preces apmainīšanu vai atdošanu. Portāli pērn pārdevuši vairāk nekā 1,6 miljonus kuponu, un vispieprasītākie ir skaistumkopšanas salonu, frizieru, ceļojumu un dažādu restorānu kuponi. Jāpiemin, ka 80% nozares apgrozījuma veido trīs lielākie uzņēmumi - Zizu.lv, CityLife un Chery.lv.