Lai cik žilbinoši juceklīgs lielai daļai skatītāju šķistu dižā Vila, renesanses teātra formu un šodienas politisko notikumu sajaukums, izrāde ir vēsturiski «pareizi» veidota. Līdzīgi kā Simbelīns, arī Latvia for sale top kā mācību uzdevums. Dāvids Džovanzana ir teātra vēstures un teorijas pasniedzējs Somijā, kas cita starpā specializējas itāļu delartiskās komēdijas meistarklašu vadīšanā. Delarte un Šekspīrs ir laikabiedri (viens no neatbildētajiem Šekspīra pētniecības jautājumiem līdz šai dienai ir - vai dramaturgs pats ir redzējis kādas pa Eiropu ceļojošas delartiskās komēdijas trupas izrādi), un angļu ģēnija lugās ne reizi vien lielu lomu spēlē maskošanās. Starp citu, Līrs nav izņēmums un sagādā reālisma kategorijās domājošiem režisoriem ne mazums galvassāpju, pamatojot, kāpēc trimdā izdzītais karalis pēkšņi vairs nepazīst pārģērbušos Kentu, bet Glosters - pats savu dēlu.
Delartiskā komēdija ir standartizētu masku spēle, bet vienlaikus tā ir arī laikmeta pulsu tiešā veidā no tirgus laukuma uzsūcoša improvizācija, kurā tipiskās tēlu maskas (Arlekīns, Pjēro, Kolumbīne, minot tikai populārākās no vairākiem desmitiem) uztver un apspēlē sava laika trūkumus un nejēdzības. Skaļa, brīžiem nekaunīga, bet ļoti vitāla teātra forma.
Latvijas skatītāji jaunajā izrādē varēs iepazīt gan delartiskās komēdijas garu, gan miesu, jo Latvia for sale izmantotas patiesi ekskluzīvas maskas. Stefano Peroko darinātas oriģinālas commedia dell'arte maskas līdz šim rādītas izstādēs Francijā, Itālijā un Somijā, bet Rīgā būs redzamas uz skatuves, «darbībā». Savukārt garu veidojuši gandrīz piecdesmit LKA studentu - izrādi veido improvizācijas, kā jau delartiskās komēdijas uzvedumā pienākas. Jaunieši paskatījušies uz Līra situāciju caur šodienas Latvijas ekonomikas prizmu - mantojumu dala zviedru banka, krievu banka un Latvijas zeme. Pašironiski, komiski, inteliģenti un ļoti poētiski - par izrādi saka D.Džovanzana, uzsverot, ka viņu visvairāk interesējis, kā jauni cilvēki skatās uz visā pasaulē izslavēto Latvijas krīzi. Izrādās - kritiski, bez kompromisiem.