Tulkojumā izstādes nosaukums ir termins no mobilo sakaru jomas un nozīmē to, ka mobilais telefons jebkurā vietā atrod tīklu. «Tu esi savienots ar visurieni, bet fiziski to neredzi,» precizē māksliniece, kura savā pirmajā izstādē dzimtenē centīsies skatītājiem iedot tieši šo visurienes sajūtu un apziņu, ka cilvēks uz pasauli var paskatīties no cita - abstrakta un mākslinieciskā redzespunkta.
Savu darbu darināšanā K. Alksne izmanto visplašāko materiālu klāstu - piemēram, kolāžas top no pašas fotografētām bildēm un attēliem, kas izgriezti no žurnāliem. Savukārt instalāciju, kurai dots nosaukums Teren Vags un kas tulkojumā no latīņu valodas nozīmē teritoriju, kas vairs nepieder fiziskai vietai, iedvesmojuši mākslinieces klejojumi internetā. «Sēdēju darbnīcā un kaut ko meklēju programmā Google Maps. Gāju pāri pasaulei un ņēmu formas no upēm, pat neskatoties, kur tās atrodas. Man tas nešķita svarīgi, jo, ja skatās uz pasauli internetā, tas šķiet kā absurds, grafisks zīmējums.» Rīgā šis darbs tiks izrādīts kā performance sadarbībā ar itāļu eksperimentālās mūzikas pārstāvi Džuzepi Jelazi - no upju kontūrām tapušo skulptūru viņš papildinās ar dažādos radioviļņos atrasto un samiksēto mūziku. «Manuprāt, tā jau ir laikmetīgā māksla, ko var izteikt ne tikai kolāžā vai glezniecībā. Mums ir dota iespēja to izteikt daudz plašāk, bez robežām, jo es savos darbos cenšos būt brīva.» Savukārt jebkādi ierobežojumi Kristīnei Alksnei nomācot kreativitāti domāšanā un darbos. Tādēļ viņa ir pateicīga Itālijai - valstij, kur viņa smēlusies radošo brīvību. «Tur sapratu - ja šajā laikā gribi būt mākslinieks, tev jābūt citādai attieksmei pret mākslu.»
Rīkojot pirmo izstādi Rīgā, Kristīne Alksne teic, ka vienlaikus jūtoties priecīga un arī mazliet uztraukusies. «Citur man nav baiļu no kritikas, no tā, ko teiks. Te šķiet, ka no manis kaut ko gaida. Tomēr ceru, ka Rīga mani uzņems labvēlīgi,» smaida māksliniece. No tā, ka izstādi atklās tieši 13.datumā, viņai neesot bail.