Lai apprecētos ar amerikānieti Simpsoni - smalko aprindu dāmu, kura jau bija divreiz šķirta, -, Edvardam VIII bija jāatsakās no troņa. Viņam tika piešķirts Vindzoras hercoga tituls, un Simpsone kļuva par Vindzoras hercogieni. Šis ir viens no dramatiskākajiem XX gs. mīlas stāstiem - nu jau vēstures klasika. Madonnas filmā «karaliskajai līnijai» tiks piekabināta mūsdienu drāma: aktrises Ebijas Kornišas varone, kurai ir sava romantiskās dzīves krīze un kura iesaistās attiecībās ar krievu apsargu, ir apsēsta ar Vindzoras hercogienes dzīvesstāstu.
Filmu paredzēts uzņemt Londonā, Francijas dienvidos un Ņujorkā. Turklāt popmūzikas karaliene plāno vērsties pie karalienes Elizabetes II (Edvards VIII bija viņas tēva vecākais brālis) ar lūgumu atļaut filmēt vēsturiskus kadrus britu monarhu rezidencēs. W.E. scenāriju Madonna uzrakstījusi kopā ar dokumentālās filmas Gultā ar Madonnu (1991) režisoru Aleku Kešišianu. Pirmā Madonnas režisētā spēlfilma Mēsli un viedums/Filth and Wisdom - vitāla komēdija ar autorkino iezīmēm - 2008. gadā piedzīvoja pirmizrādi Berlīnes kinofestivālā. Tajā galveno lomu atveidoja pankgrupas Gogol Bordello līderis bijušais Ukrainas iedzīvotājs Jevgeņijs Gudzs, kurš savulaik kļuva par Ņujorkas alternatīvās mūzikas sensāciju un tagad mīt Riodežaneiro.
Madonna joprojām demonstrē spēju darīt daudzas lietas vienlaikus - viņa plāno jaunu uzbrukumu modes tirgum. Sadarbībā ar korporāciju Iconix Brand Group dziedātāja dibinājusi uzņēmumu MG Icon. Pirmais projekts - «ātrā patēriņa» modes līnija jaunietēm Material Girl, kuru Madonna izstrādās kopā ar savu 13 gadus veco meitu Lurdesu. Kolekcijā būs krekli, svārki, apavi, rotas un somiņas. Cenas pavisam smieklīgas - no 12 līdz 40 ASV dolāriem. Šos izstrādājumus varēs iegādāties ASV universālveikalu tīklā Macy's jau augustā. Nākamgad Madonna plāno izlaist savu parfīmu un skaistumkopšanas līdzekļu sēriju. (Pirms dažiem gadiem Madonna izveidoja kolekciju Zviedrijas apģērbu tīklam H&M.)
Otrais apstiprinātais MG Icon projekts - saulesbriļļu kolekcija MDG, kas tapusi sadarbībā ar Dolce & Gabbana (šajā sezonā Madonna ir Itālijas modes nama reklāmas seja). Saulesbrilles pārdošanā nonāks maijā un maksās 180-210 eiro.
Ak, jā, Madonnai ir arī viena muzikāla ziņa - pirmdien, 29. martā, iznāk turnejas Sticky & Sweet DVD, kurā iemūžināts 2008. gada decembrī Buenosairesā notikušais koncerts.