Joprojām - krāšņi tērpi, pārdomāta horeogrāfija un pārliecinošs muzikālais izpildījums, kā arī smalka pašironija. Kvalitatīvs sniegums, apvienojot labākās amerikāņu un franču kabarē tradīcijas. Kur pārsteigums? Jaunās sejās, nepiespiestā vieglumā un spējā uzburt krāšņu pasauli ziemas beigu pelēcības nomāktas pilsētas vidū.
Ar nākotnes potenciālu
Cabaret Piccolo parādi komandē stand-up komēdijas meistars Jānis Skutelis, šoreiz iejuties nīgras vecavas lomā - šķendēšanās un smīkņāšana ir viņa firmas zīmes. Šoreiz konceptuāli cauri visai izrādei vijas grēka preparēšana, ar smaidu, nenosodot. Vienīgi atzīmējot - arī tādi esam, nekādā gadījumā labāki par kaķīšiem. Kā ilustrācija kalpo izteiksmīga laikmetīgā deja, izzīmējot plašu iespējamo attiecību spektru, turklāt dejotāju «noformējums» kļuvis vēl atklātāks nekā iepriekšējās izrādēs - nez, vai ietekmējusi jaunās vietas aura?
Arī agrāk Viktora Runtuļa veidotās kabarē izrādes piedāvāja smalku slīpējumu, niansētu saspēli un spilgtas raksturlomas pat necilākajiem vietu ierādītājiem. Protams, neiztika arī bez zvaigznēm, un vēl pirms pāris gadiem viens no spēcīgākajiem magnētiem, kas pievilka pozitīvi noskaņotas kompānijas, bija Intars Busulis. Tagad Busulis pēc diskutablā starta starptautiskajā eirodziesmu parādē pievērsies austrumu noskaņām, līdz ar viņu kabarē pametuši Kārlis Lācis un Sweetwaterz, kuru vietā par muzikālo pusi tagad rūpējas mūziķi no apvienībām Twin Town un City Jazz Big Band. Galvenā romantiskā varoņa vietu ieņēmis jaunais dziedātājs ar potenciālu - Rīgas Doma kora skolā izauklētais Daumants Kalniņš, kurš, lai arī pagaidām popkultūras ietvaros vīdējis lielākoties otrajā plānā (sk. TV3 šovu Koru kari, mūziklu Les Miserables u.c.), galvenā solista vietu ieņem bez liekas kautrības un tielēšanās. Artistiskums un lieliskas vokālās dotības jebkuram no muzikālajiem kultūrcitātiem piešķir svaigu elpu, lai arī šoreiz uzsvars nav uz populārākajām šķautnēm (bet tās, kas pazīstamas pat radiostaciju topu līmenī, pārsteigs līdz matu galiņiem!). Šarmanta ir Arteļa «dziedošā viesmīle» (arī ar Koru karu pieredzi) Elza Rozentāle, kura ar dabisko spriganumu un aumaļām plūstošo enerģiju brīžiem aizēno uzveduma «zvaigzni» Žistīni (Aiju Vītoliņu, viņa pazīstama arī kā Amber).
Bez noteikumiem
Gluži tāpat kā pirmajos kabarē Parīzes Monmartrā, arī Arteļa kabarē ir vieta, kur brīvi un nepiespiesti atpūsties - snobismu, ienākot Blaumaņielas namā, labāk atstāt aiz durvīm. Arī mantra «bērniņ, neēd, kad dziesmu dzied…» šajā spēlē vairs nav aktuāla - līst vīns, smaržo uzkodas. Nekādu noteikumu - vienā telpā sadzīvo franču kabarē rišas un manieres, amerikāņu džeza smeldze un mūsdienu laikmetīgā deja. Tādas demokrātiskas izpriecas (ja neskaita cenu), kas uz brīdi ielaiž citā, krāsainā un ne tik ierastā pasaulē.