«Konkursa laikā es atklāju daudz interesantu lietu par sevi, savām spējām un par cilvēkiem sev līdzās, kā arī saņēmu iedrošinātu, atbalstītu izaicinājumu pārvarēt stresu, nenoteiktību un apliecināt savas spējas praktiskā izpildījumā,» iespaidos dalās uzvarētāja Ilze Rumba, kas klientu apkalpošanas jomā strādā jau 10 gadu.
Konkursa fināls norisinājās konferences Laba servisa dienas 2011 ietvaros, un tajā profesionalitātē mērojās piecas finālistes - bez trim laureātēm savas prasmes rādīja arī Jolanta Galzone no CSDD un Indra Jakobsone no Nordea bankas. Konkursantes skatītāju klātbūtnē izspēlēja konfliktsituāciju ar «neapmierināto klientu». Tika vērtēta finālistu spēja operatīvi reaģēt uz situāciju un pielāgoties apstākļiem, rast labāko risinājumu uzņēmumam un klientam, radošums un psiholoģiskā noturība. Tāpat tika ņemts vērā viņu sniegums iepriekšējās divās kārtās - iesūtītie konfliktsituāciju risinājumi un telefonintervija.
Konkurss Klientu servisa lepnums, kura mērķis ir celt klientu apkalpošanas speciālistu reputāciju sabiedrībā un veicināt klientu servisa kvalitāti Latvijas uzņēmumos kopumā, notika jau otro gadu. Tajā pieteicās 136 dalībnieki.