Diezgan samākslotais un haotiskais sižets risinās neveiksmīgā industrijas attīstības posmā, kurā kibernētiski organismi un mutanti karo pret drosmīgu kareivju saujiņu. Kampaņas režīmā iespējams spēlēt gan solo, gan kooperatīvi. Atšķirībā no līdzīgiem projektiem šajā kooperatīvas kampaņas iespējams spēlēt arī tiešsaistē.
Spēles gaita risinās diezgan plašā, bet vienlaikus ierobežotā vidē, kur varoņiem netiek dota rīcības brīvība, daudzveidība vai iespēja improvizēt. Šis ir izteikts one way spēles princips, kur pa noteiktu maršrutu jānokļūst no punkta A punktā B. Jūsu rīcībā būs neliels arsenāla krājums un pāris Prince of Persia cienīgu akrobātisko triku. Līdzīgi kā citiem daudzplatformu projektiem, Damnation nav spēles progresa saglabāšanas iespēju, bet tikai kontrolpunkti.
Visi, kas savulaik spēlējuši Unreal Tournament III un novērtējuši slavējamo ātrdarbību, gūs līdzīgu gandarījumu arī no Damnation vizuālā izpildījuma. Spēle pat ar augstiem grafiskiem iestatījumiem vēl aizvien nodrošinās ļoti ievērojamu ātrdarbību. Šis laikam gan ir lielākais projekta trumpis, jo nedz spēles process, nedz audio pavadījums nav vērtējams augstāk par viduvēju. Sliktajām ziņām var pievienot arī ļoti neērto un nepārdomāto spēles vadības risinājumu.
Damnation piedāvā četrus daudzpēlētāju režīmus, no kuriem trīs būs labi zināmi jebkuram action žanra cienītājam, savukārt King of Hill ir oriģinālāks veids, kā noskaidrot savstarpējās attiecības. Ne varoņu izaugsmes iespējas, ne reālu kauju daudzveidību projekts nespēs sniegt.