Citu Latvijas teātru pārstāvji apsveic šādu sadarbību un neslēpj, ka būtu priecīgi sadarboties ar uzņēmējiem līdzīgās formās. Nacionālā teātra un LMT iniciatīva izraisījusi arī ironiskas atsauksmes sociālajos tīklos, piemēram, ieteikumu Dailes teātrim sekot šim piemēram un nosaukt zāli _smscredit.lv_ vārdā.
Nacionālā teātra sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Vasiļjeva pastāstīja, ka līgums noslēgts līdz 2012. gada jūnijam, bet teātris cer uz sadarbības turpināšanu. Projektus izvērtēs līdz 25. augustam un atlasīs vismaz piecus projektus. Jaunie projekti notiks paralēli repertuāra izrādēm, un jau šajā sezonā O! kartes zālē taps gan Pētera Krilova izrāde Lūgšana resnajai tantei, gan Arta Dzērves Tehnoloģiju vakars, dejas izrāde, Kārļa Kazāka projekts 16 stundas pusotrā stundā u.c. Tradicionāli būs arī Muzeju nakts pasākums Dzīvo sajūtu muzejs, kura organizēšanā piedalīsies aktieris Kaspars Zvīgulis. Viņš izteicās, ka zāle ir pateicīga dažādiem eksperimentiem, jo tajā iespējams variēt ar zāles un skatuves izvietojumu. «Piemēram, dejas izrādi, iespējams, ierobežo zemie griesti, bet tas ir labs izaicinājums - apzinoties grūtības, izveidot kaut ko interesantu, ne tādu, ko esam pieraduši redzēt,» izteicās K. Zvīgulis.
Citu teātru pārstāvji šādu sadarbības formu vērtē pozitīvi. «Ir lieliski, ja Nacionālais teātris piesaista idejām bagātus, harismātiskus cilvēkus kā K. Zvīgulis. Mums ir paredzēts līdzīgs projekts, tikai nav formulēts konkrēts nosaukums un nebūs saistības ar vienu konkrētu zāli. Nākamajā sezonā šis projekts sāks darboties. Ar šā brīža finansējumu teātri tādas «ekstras» nevar atļauties,» par sponsoru piesaisti jaunām idejām izteicās Dailes teātra Komunikācijas un mārketinga direktore Indra Rubene. Arī Valmieras teātris labprāt sadarbotos ar sponsoriem vairāk nekā līdz šim, bet teātrim ārpus Rīgas ir daudz grūtāk atrast finansētājus, atzīst teātra direktore Evita Sniedze. «Ļoti normāli ir meklēt veidu, kā pateikt sponsoram paldies. Man nav tiesību izteikt viedokli par cita teātra darbības formām, bet zāles nosaukšana sponsora vārdā nenodara nekādu ļaunumu. Tas, kā iecerēts naudu izmantot, ir ļoti apsveicami,» izteicās E. Sniedze, norādot, ka uz jauno režisoru eksperimentiem publika nebūt nelaužas, taču tie ir vajadzīgi radošu personību attīstībai. Teātros ir ierasts, ka jaunajiem režisoriem sākumā atvēl mazos spēles laukumus. Valmieras teātris sponsoriem pateicību izsaka pirms izrādēm. Teātra ģenerālsponsors ir a/s Valmieras piens, taču pēdējos gados atbalsta summa sarukusi.