Domes vadība apgalvo, ka līdzekļi ienāks, tiklīdz ārzemēs sāks popularizēt Rīgas zīmolu LIVE RĪGA, kura reklamēšanai nākamajā gadā paredzēti pieci miljoni latu, šajā gadā - miljons, kas ir nebijusi summa Rīgas atpazīstamībai. «Miljons tūristu ir 10 tūkstoši darbvietu pilsētā,» uzsver zīmola izstrādi finansējušās kompānijas airBaltic prezidents Bertolts Fliks. Tiesa, nav skaidrs, vai papildu miljons tūristu uz Rīgu atbrauks.
Milzīgās naudas summas godīgu un lietderīgu tērēšanu šonedēļ apšaubījusi Latvijas Reklāmas asociācija (LRA), norādot, ka līdzekļi faktiski var tikt izmantoti partiju priekšvēlēšanu kampaņai. LRA arī pauda sašutumu par to, ka Latvijas aģentūrām bijusi liegta dalība zīmola izstrādes konkursā.