Paziņojumā netika iekļautas kompānijas _Danone_ un _Yakult_, tomēr šis lēmums varētu ietekmēt _Activia_, _Actimel_ un _Yakult_ mārketinga kampaņas. Arī taurīns enerģijas dzērienā _Red Bull_ nestimulē prātu un ķermeni tik ļoti, kā apgalvo ražotāji.
Nav tā, kā paši apgalvo
Pārtikas kompānijām, kas publisko maldīgus apgalvojumus par probiotisko jogurtu vai taurīna enerģijas dzērienu efektu, jāpārskata to mārketinga kampaņas, paziņojusi Eiropas Savienības Pārtikas drošības uzraudzības aģentūra. Tā nesen publiskoja zinātniskus pamatojumus, kas noraida apgalvojumus, ka jogurti ar «labām baktērijām» uzlabo veselību un imūnsistēmu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.