«Uz transportlīdzekļiem parastas ātro kredītu reklāmas redzamas samērā reti, biežāk transporta līdzekļi tiek izmantoti ilgtermiņa imidža kampaņām, un šādu pakalpojumu ir izmantojuši SMScredit.lv, SOHOcredit un Lombard24.lv,» uzņēmuma Rīgas satiksme pieredzi skaidro Rīgas domes pārstāvis Uģis Vidauskis un norāda, ka, lai izvietotu reklāmu publiskā vietā, jāvēršas pie reklāmas uzņēmumiem, ar kuriem pašvaldība noslēgusi reklāmas līgumus, vai arī pie zemes īpašniekiem. Pašvaldība neregulējot reklāmas izvietošanas ilgumu, arī reklāmas vietu nosakot tās izvietotājs.
«Neredzu tendenci, ka īpaši tiktu reklamēti ātrie kredīti,» secinājis Liepājas būvvaldes pārstāvis Aigars Štāls. Pilsēta savos īpašumos atļaujot tikai tādas vides reklāmas, kas attiecas uz izglītību, kultūru, sportu, taču neesot atļauta komercreklāma. «Privātpersonām piederošajos objektos vides reklāmu izvietošanai nav ierobežojumu, ja iepriekš saskaņots stendu, izkārtņu izmērs, dizains, novietojums,» stāsta A. Štāls. Liepājā tiekot saskaņotas arī sabiedriskā transporta ārpusē uzkrāsotās reklāmas, savukārt reklāmas transportlīdzekļa iekšienē esot pārvadātāja kompetencē.
«Daugavpilī īpaši nereglamentējam ātro kredītu reklāmas. Nebanku aizdevējiem ir iespējams reklamēties visā pilsētas teritorijā, ievērojot saskaņošanas procedūru,» stāsta Daugavpils galvenā mākslinieka vietniece Līga Čible un norāda, ka patlaban pilsētā neesot novērojama tendence, ka pieaug ātro kredītu reklāmas.
«Vides reklāmu organizē privāti uzņēmumi, kas uzvarējuši pašvaldības iepirkumu konkursos,» Lietuvas galvaspilsētas Viļņas praksi skaidro Viļņas domes pārstāvis Antons Ņikitins. Vaicāts par ātro kredītu reklāmām, domes pārstāvis norāda, ka nav iemesla tās nošķirt no pārējām tikai tāpēc, ka tās reklamējas biežāk vai uzbāzīgāk nekā citas.