Labs bija pirmais brauciens, pārējie trīs iznāca viduvēji. Sešniekam, iespējams, vajadzētu četrus izcilus braucienus. _Top_ seši ir baigi pieredzējuši veči. Pirmo reizi sezonā cīnījos, taču nebija tās pieredzes. Krievs Abramovičs pēdējā braucienā pieļāva dažas kļūdiņas, bet kopumā bija labs brauciens. Šajā trasē ļoti atšķiras divnieka un četrinieka pilotēšana. Citās pat četrinieks iet vieglāk. Šeit kļūdas nepiedod. Īstenībā ceru, ka Miņins spēs braukt, lai pārējie džeki tiek izbaudīt olimpiskās spēles, lai arī kā mums veiksies. Viņi to ir pelnījuši. Četriniekos vispirms jāizdzīvo, jābūt starp tiem, kas finišē, un tikai pēc tam skatīsimies, kā būs. Taču, lai kā arī mums ies, jebkurā gadījumā cīnīsimies par labāko desmitnieku. Tur mums ir jābūt!
Edgars Maskalāns, 8.vieta
Daumants Dreiškens, 8.vieta
Pēc pirmās dienas devītā vieta nāca kā pārsteigums, taču krita konkurenti, un tikām pat uz astoto pozīciju. Tāpēc jau ir jānobrauc četri braucieni. Redz, ne visi to var. Sastrādāties startā neizdevās tā, kā gribētos, taču nevar jau to prasīt, jo, ieskaitot četrus braucienus sacensībās, kopā esam aizvadījuši tikai sešus. Neticētu, ja kāds pirms sacensībām teiktu, ka būsim astotie. Ceru, ka Miņins treniņos jutīsies labi un varēs braukt. Galvenais pārbaudīt, kā jutīsies operētā vieta. Pats vēl nezinu, ar kuru četrinieku braukšu. Četrinieki un divnieki šajā trasē ir pavisam atšķirīgas lietas. Ja brauks tā kā divniekos, piecdesmit procenti lejā nāks uz galvām. Visi ir baigi sabijušies. Tā viena vieta, kur visi nāk uz divām sliecēm, būs ļoti bīstama. Es pieļauju, ka braukšana būs vismaz par piecdesmit procentiem bīstamāka. No malas gan izskatās bīstamāk. Četrinieku cīņu un favorītus es prognozētu, skatoties sezonas rezultātus kopumā. Nedomāju, ka divnieku rezultāti šajā ziņā ir pārāk objektīvi. Kas cīnījās sezonas gaitā, tie būs konkurenti arī šajā trasē.