Bound in Blood nav turpinājums Call of Juarez, un šīs daļas spēles process atšķiras no pirmā projekta. Žanra cienītāji manīs zināmas līdzības ar Call of Duty vai Brothers in Arms. Visu notikumu ķēdi viedo pēctecīgas, nelielas misijas, kurās visu laiku cīnāties plecu pie pleca ar citiem varoņiem. Nez kāpēc pārējie varoņi ir nemirstīgi un to klātbūtne kaujās ir samērā nosacīta. Kā jau tiem laikiem pienākas, kārtīgu tesiņu noslēdz pāris divkauju, kurās varat pārbaudīt savu laika izjūtu un spēju ātri kustināt peli.
Bound in Blood ir tā saucamā viena maršruta spēle. Vienīgo daudzveidību nodrošina iespēja iejusties vairāku varoņu lomās, taču gan vide, gan notikumi ir ļoti ierobežojoši un šeit nebūs iespēju klaiņot pa pilsētām un laukiem, meklējot piedzīvojumus.
Līdzīgi kā radniecīgi projekti, Bound in Blood varoņiem piedāvā izmantot dažādu mobilo un stacionāro arsenālu, taču arī šajā ziņā ir zināmi sižetiskie ierobežojumi.
Vizuālais noformējums, efekti un ātrdarbība ir ļoti labi sabalansēti. Lai gan spēle piedāvā samērā plašu vizuālo iestatījumu klāstu, tas neliegs baudīt notikumus ar pieklājīgu veiktspēju. Daļēji tas panākts ar to, ka, izņemot varoņus un pretiniekus, spēlē faktiski nav citu kustīgu objektu. Jāuzteic spēles patīkamais un augstvērtīgais dizains un pārdomātā notikumu vide, kā arī autoru spēja virtualizēt tā laika Amerikas ainavas.
Atšķirībā no vienspēlētāja režīma daudzspēlētāju režīmā valda plašas iespējas, daudzveidība, izaugsme un interesantas kaujas piecos veidos. Ir iespējams pievienoties komandai, izvēloties kādu no varoņu tipiem. Katram varonim ir savas unikālas īpašības un arsenāls. Iespējama gan lokālā tīkla spēle, gan tiešsaistes pieslēgums citiem spēlētājiem.