Laika ziņas
Šodien
Migla
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

Parex «restarts» - rudenī

Ja būs stabila ekonomiskā vide un akcionāri akceptēs, starta šāviens «jaunajai» finanšu institūcijai ar jaunu nosaukumu varētu tikt dots septembrī, diskusijā «Ko darīt, ja tavu zīmolu skārusi krīze?» teica Parex bankas vadītājs Nils Melngailis. Tieši Parex banka šā gada Dienas un Nords Porter Novelli Reputācijas topā visvairāk zaudējusi pozīcijas (mīnus 58 vietas).

«Mēs patlaban meklējam identitāti, kas atspoguļotu, ka nākotnē gribam būt atvērti, gribam būt inovatīvi. Pirmais solis ir definēt vērtības, ko mēs gribam pārcelt uz jauno zīmolu, un nosaukums ir varbūt pats pēdējais. Vienīgais secinājums patlaban ir tas, ka mēs uzskatām, ka tas, visticamāk, nebūs Parex, jo tam nāk līdzi no pagātnes. Mums jāmeklē nosaukums, ar kuru, ieguldot mārketingā, varēsim atgūt arī nerezidentu klientu uzticību,» teica N.Melngailis.

Viņš uzsver arī klientu vērtību izmaiņas («drošība, atvērtība un atklātība ir tās vērtības, ko viņi sagaidīs no bankas, un kāds, kas varēs palīdzēt»), tādēļ tas, ka Parex banka ir spiesta reformēties, var nodrošināt tai spēcīgas konkurences priekšrocības.

Latvijas institūta vadītājs Ojārs Kalniņš diskusijā norādīja, ka valsts tēls var ietekmēt uzņēmumu zīmolu panākumus un otrādi. Piemēram, kāda britu kompānija pat izvēlējusies japānisku nosaukumu, lai klienti to saistītu ar Japānas uzņēmumu spēcīgajām tehnoloģiju spējām. Piemēram, Siemens un Mercedes pozitīvi ietekmējuši Vācijas tēlu. «Patlaban Latvijai ir zīmols - esam krīzes zeme,» viņš atzina - atpazīstamība ir ļoti augstā līmenī. Taču, pēc eksperta teiktā, tas atsevišķiem uzņēmumiem gandrīz kaitējis. Tomēr ārvalstu žurnālisti, kas te atbraukuši, sapratuši, ka situācija nemaz nav tik traģiska, un meklējuši veiksmes stāstus. Piemēram, Madara Cosmetics tas pat esot palīdzējis tikt pie jauniem partneriem. Viņš atgādina, ka Latvija būs uzmanības centrā arī tad, kad tai sāks klāties labāk. Visus interesēs: kā un kam veicas. «Lodziņš būs ļoti šaurs. Ja neizmantosim, atkritīsim pagātnē,» uzsver O.Kalniņš.

Plašāk par diskusijā rastajiem ieteikumiem uzņēmumiem, kuru zīmoli nonākuši krīzē, nākamās pirmdienas Lietišķajā Dienā. Foto un video no pasākuma www.diena.lv visu nedēļu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?