Jauna vilciena - nav. «Latvijai ir nepieciešami 33 jauni vilcieni. To nomaiņa plānota, sākot no 2007.- 2008.gada, piecos gados,» Šlesers teica 2005.gada jūlijā Latvijas Avīzē. Valdība togad nolēma no 2008.gada sākt visu elektrovilcienu un daļēju dīzeļvilcienu nomaiņu pret jauniem. Konkurss par to iegādi nav pat izsludināts. Pasažieru vilciens prognozē, ka pirmais jaunais vilciens parādīsies agrākais 2012.gadā. Modernizēti 68 elektrovilcienu vagoni. Atjaunoti maršruti uz Liepāju un Ventspili, Valkas līnija pagarināta līdz Lugažiem. Slēgts maršruts uz Ērgļiem.
Krītas pasažieru skaits. Rīgas sabiedriskais transports ar vilcienu joprojām nav integrēti. Pērn pirmo reizi ļoti ilgā laikā sāka samazināties vilcienu pasažieru skaits. Dzelzceļa satiksme uz lidostu, ko viņa popularizēšanas mājaslapā Šlesers sola sagādāt rīdziniekiem, realizēsies ar vai bez viņa Rīgas mēra krēslā, jo to paredz dzelzceļa attīstības plāns.
Ienāk Tallink. Šleseram izdevās sarunāt, ka nīkuļojošajā prāmju satiksmē no Rīgas uz Stokholmu ienāca Tallink. Prāmis bija arī pirms tam, taču mazāks.
Autobusos - savējie. Ar skandālu beidzās konkurss par autobusu starppilsētu pasažieru pārvadājumiem. No astoņām lotēm, kurās sadalīta Latvija, vairākās sākta tiesvedība. Lielākais strīds ir par Latvijas centrālo reģionu. Pēc reģionālo autopārvadātāju domām, SM ar konkursu tirgu pārdalīja par labu lielajām firmām. Vienā no tām - Blagovest TUR - 25% pieder A.Šlesera partijas biedram un ziedotājam Aleksandram Brandavam. Cits ieguvējs ir Nordeka, kuras akcionārs ir ietekmīgais uzņēmējs Juris Savickis. Pēc tiesas lēmuma pasūtītājs uz laiku līdz diviem gadiem, kamēr beigsies tiesvedība, pārvadājumus uzticēja divām citām firmām. A.Brandava uzņēmums nepalika bešā - kļuva par apakšuzņēmēju.