Personalizētus produktus gan pērk, gan nievā
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Bez nosaukuma
Lasītāji portālā Diena.lv komentē
personalizētās pieejas efektivitāti
Sandija. Īsti nedarbojas, jo mana vārda
nav.
Gladiola. Kad jau stāvēju pie
Coca-Cola plaukta, tomēr paņēmu to ar uzrakstu
«Mīlētājiem», jo likās mīļi un smieklīgi. Lai gan nopirku dzērienu
nevis uzraksta pēc, bet gan tāpat biju sataisījusies pirkt. Ar savu
vārdu gan nepirktu. Kāpēc lai visi zinātu, kā mani sauc, kamēr es
dzeru kolu?
Students. Pateicoties šim, esmu
nopircis pāris extra pudeļu. Mārketinga gājiens ļoti
labs.
aber. Uz savas sprandas izsāpēts
instinkts liek saprast, ka, ja svešs cilvēks tevi pēkšņi grib
pazīt, viņš to dara tikai tāpēc, lai apzagtu vai labākajā gadījumā
izņirgtu.
jur. Par Coca-Cola runājot,
jāteic, ka ģeniāls mārketinga triks; tagad to pērk arī tie, kas
agrāk to nedarīja.
Vārds. Nepirku un netaisos.
Personalizētie reklāmas apsveikumi kaitina kā spami, kas aizņem
vietu (atmiņu). Parasti nelasu, jo izdzēšu
neatverot.
@parastalatviete. Nemeklēju, tas uz
mani neiedarbojas. Kolu ikdienā nepērku, un šis mani arī nepamudina
to pirkt. Citur izvēli ietekmē serviss un problēmu risināšanas
ātrums, nevis apsveikumi.
gix. Ar kolu
iedarbojās, pirku sev kolu un ieraudzīju māsas vārdu (kurš nav
populārs), tādēļ vienas pudeles vietā nopirku divas. Tas, ka banka
apsveic svētkos, patīkami, bet tas nevienā brīdī, šķiet, neliktu
palikt pie savas bankas. Jau tagad bērna krājkonts, 2. un 3.
pensiju līmenis ir citā bankā.
aradhana. Ja
atrodu savu vārdu veikala plauktā - neietekmē nekā. Ja saņemu
personisku reklāmu pastkastītē - ar nelielu īgnumu iemetu
papīrgrozā un jau pēc brīža aizmirstu. Ja saņemu ko līdzīgu e-pastā
vai telefonā - uzskatu to par manas privātās dzīves robežu
pārkāpšanu, piefiksēju attiecīgo firmu un tās piedāvāto nepirkšu
NEKAD.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri