Viens no galvenajiem sociālā biznesa principiem ir nevis gūt peļņu, bet gan cīnīties pret kādu sabiedrību apdraudošu problēmu - Mammu gadījumā galvenā ideja ir atbalstīt vientuļās māmiņas, dodot viņām iespēju nopelnīt, vienlaikus neatraujot no bērniem. Kā stāsta projekta radošais direktors Fions Dobins, darbs notiek jau aptuveni gadu. Nupat dienasgaismu ieraudzījusi pirmā šaļļu kolekcija, ko veidojusi dizainere Līva Saule, un aptuveni pēc mēneša tiks sākta arī ražošana. Sākumā tajā būs iesaistītas tikai 1-2 sievietes, taču ar laiku, augot pieprasījumam, darbaroku skaits pieaugs. Par plaša patēriņa preci Mammu šalles gan nekļūs - tās izgatavos ierobežotā daudzumā, izplatīs tikai caur izredzētiem veikaliem, savukārt to cena svārstīsies ap 60-80 latiem. «Tas ir augstas klases produkts, turklāt projekta princips ir, ka katram ir jāsaņem pienācīga atlīdzība par savu darbu,» skaidro F. Dobins. Visa peļņa paliks projektā, un investors (reklāmas jomas darbonis Andris Rubīns) atpakaļ saņems tikai savu ieguldīto naudu.
Pirmais sociālā biznesa uzņēmums gatavs startam
«Tā ir iespēja apliecināt gan sev, gan sabiedrībai, ka tu kaut ko vari, un nebūt lūdzējas lomā,» tā par sociālā biznesa projektu Mammu, kura mērķis ir atbalstīt vientuļās mātes, iesaistot viņas smalku dizaina šaļļu ražošanā, saka viena no projekta dalībniecēm Anita Skaidriņa. Pirmā Mammu šaļļu kolekcija nupat prezentēta alternatīvās modes un mākslas nedēļas Moment ietvaros, un pavisam drīz Mammu produkcija kļūs pieejama arī plašākam modes cienītāju lokam.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.