Startā šoreiz iztika bez incidentiem, un abi Mercedes piloti noturēja vadošās pozīcijas, lai gan Sebastiāna Fetela lēciens uz trešo pozīciju pirms pirmā līkuma radīja zināmus draudus Hamiltona otrajai vietai. Apdzīšanas grūtību dēļ piloti, komandas un skatītāji gaidīja boksu apmeklējumus, kas varētu ieviest izmaiņas starp līderiem, un pirmais boksos devās Marks Vebers, taču tad sekoja Felipes Masas pirmā līkuma avārija, kas bija identisks treniņu incidenta atkārtojums. Pirmo drošības mašīnas periodu izmantoja abi Mercedes piloti un devās mainīt riepas - tas ļāva saglabāt līderpozīciju Rosbergam, kamēr Hamiltons atkrita uz ceturto vietu, palaižot garām abus Red Bull pilotus.
Nākamais incidents sekoja 45. aplī, kad trasi Tabac līkumā nesadalīja Makss Čiltons un Pastors Maldonado. Tā rezultātā bija nopietni bojātas trases ProTech barjeras un nācās sacīksti pārtraukt, lai to atsāktu pēc 25 minūtēm atkal aiz drošības mašīnas. Vadošie piloti izmantoja šo pārtraukumu, lai nomainītu riepas atkal uz supermīkstajām, kuras nodrošināja lielāku ātrumu un spēja izturēt atlikušos apļus līdz finišam. Vadošo četru pilotu pozīcijas līdz finišam nemainījās, lai arī Luiss Hamiltons demonstrēja lielu vēlmi tikt garām Markam Veberam un pievienoties komandas biedram uz goda pjedestāla. Piektajā pozīcijā finišēja Force India pilots Adrians Zutils, atstājot aiz sevis Batonu un Alonso. Astotajā vietā un ar trim punktiem sacīksti beidza arī francūzis Žans Ēriks Verņē, kuram sekoja Pols di Resta, bet pie pēdējā punkta tika Kimi Reikenens, kurš vēl pēc sacīkstes tika izsaukts pie FIA tiesnešiem uz nopratināšanu par minimālā apļa laika pārsniegšanu drošības mašīnas perioda laikā.
Nākamais čempionāta posms notiks pēc divām nedēļām Kanādā Monreālas trasē, kur Pirelli sola nodrošināt komandas ar uzlabotu riepu sastāvu, kas zināmā mērā varētu izmainīt spēku samērus čempionātā.