Šie veikali man nemaksās avansu.» Savulaik Prinss bija viens no pirmajiem, kurš sāka izmantot jauno tehnoloģiju un interneta iespējas. Pašreiz viņš salīdzina internetu ar MTV: «Kādreiz MTV bija populārs un stilīgs kanāls, šobrīd tas ir novecojis. Jebkurā gadījumā no visiem datoriem un progresīvām ierīcēm vairs nav nekāda labuma. Tās tikai piesārņo jūsu galvu ar cipariem.»
Albums 20Ten tiks piedāvāts kā bezmaksas pielikums Eiropas laikrakstiem un žurnāliem. Lielbritānijā vairāk nekā 2,5 miljoni disku tiks izplatīti sestdien, 10. jūlijā, kopā ar tabloīdiem The Daily Mirror un The Daily Record. Tajā pašā dienā disks nonāks pie Beļģijas laikraksta Het Nieuwsblad lasītājiem. Vācijā albums būs pieejams kopā ar mūzikas žurnāla Rolling Stone augusta numuru, kas iznāks 22. jūlijā. Visiem šiem izdevumiem Prinss, kurš jūlijā viesojas ar koncertiem Eiropā, arī sniedza intervijas. Ar preses pārstāvjiem mūziķis runā ārkārtīgi reti.
Pirmo reizi līdzīgu akciju Prinss rīkoja 2007. gadā. Toreiz viņa albums Planet Earth tika izplatīts kā britu laikraksta Mail on Sunday pielikums (tajā dienā tika pārdoti 2 800 846 laikraksta eksemplāri). Albuma eksemplāru par brīvu saņēma arī Prinsa 21 Londonā notikušā koncerta apmeklētāji - kopumā ap 400 000 cilvēku.