Lai arī gandrīz visus 898 000 latu, kas paredzēti ziemas kampaņas aktivitātēm, piešķir Rīgas dome, B.Fliks neatklāj, kas ir kampaņas autors: «Es nezinu, bet, pat ja es zinātu, neteiktu.» To, tāpat kā pilsētas zīmola Live Rīga izstrādi, finansējusi airBaltic. Lidsabiedrība nav pakļauta publisko iepirkumu procedūrai, tādēļ tai nebija jārīko atklāts konkurss un arī kampaņas autora vārdu tā var neatklāt, taču no tā turpmākajā darbā nevarēs izvairīties RTAB, jo tajā 70% balsu pieder pašvaldībai, saka Iepirkumu uzraudzības biroja direktors Andrejs Tiknuss.
«Ir dīvaini, ka šis tūrisma birojs dala atsevišķi kaut kādas darbības, ko dara viens no tā dalībniekiem,» domes opozīcijas deputāts Edgars Jaunups (JL) uzskata, ka RTAB ir jādara zināms kampaņas veidotājs, jo Rīgas popularizēšanā tiks izmantota iedzīvotāju nauda.
Dalību projektā noliedz partijas LPP/LC reklamētājs aģentūras !Mooz vadītājs Ēriks Stendzenieks, kura vārds iepriekš neoficiāli tika saistīts ar šo kampaņu. RTAB arī neapstiprina, ka iesaistīti ir zīmola Live Rīga radītāji Vācijas kompānija Embassy.
Ar saukli «Easy to go. Hard to leave!» (tulkojumā no angļu valodas: «Viegli nokļūt, grūtu pamest!») ziemas kampaņā Rīgu pozicionēs kā pilsētu, kuru ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Prezentējot reklāmas plakātus, vairākos vārda «pamest» vietā gan bija uzrakstīts «dzīvot» (angļu valodā - live), ko RTAB vēlāk atzina par kļūdu.
Aktīva pilsētas reklamēšana sāksies 23.novembrī un norisināsies Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā. B.Fliks neprognozē, cik daudz tūristu varētu ierasties. Viņš gan uzskata, ka kampaņai atvēlētais budžets ir «ļoti pieticīgs», ja to sadala starp septiņām valstīm. «Kombinēsim ar airBaltic mārketinga budžetu, tad kaut kas var sanākt,» saka B.Fliks un min, ka lidsabiedrība reklāmai ik gadu tērē 2,5 līdz 3 miljonus latu. Pašvaldība nākamgad Rīgas popularizēšanai jau ir rezervējusi divus miljonus, bet varētu summu palielināt līdz pieciem, saka vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC).
Krietni mazāk līdzekļu, nekā atvēlēts reklāmai, piešķirts Rīgas rotāšanai, tajā skaitā reklāmā piesauktās Ziemassvētku eglītes uzstādīšanai. No 300 tūkstošiem pērn šogad finansējums svētku noformējumiem samazināts līdz 130 tūkstošiem. «Tagad knapi centrā kaut ko varam izdarīt,» saka domes Pilsētas svētku noformējuma nodaļas vadītājs Guntars Kambars. Kā katru gadu, arī šoreiz vēlmi uzstādīt savu eglīti pilsētā izteikuši privāti uzņēmumi, taču par to pretī prasot atļauju blakus novietot kompānijas reklāmu.