Anonīms avots Dienai norādīja, ka SM ar priekšlikumu atpirkt preču zīmes no BAS nākšot vistuvākajā laikā. Satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS), jautāts, vai SM piedāvās atpirkt airBaltic preču zīmes un par kādu cenu, bija izvairīgs, mobilā tālruņa īsziņā norādot: «Notiek izvērtējums turpmākai rīcībai!» Uz otru jautājumu, kādas alternatīvas vēl tiek vērtētas, ministrs īsziņā atrakstīja: «Kad būs izvērtēta pareizākā rīcība, tad informēsim.»
Ar airBaltic prezidentu Bertoltu Fliku neizdevās sazināties, bet viņa runasvīrs Juris Pētersons atzina, ka attiecībā uz airBaltic preču zīmēm nekas nav mainījies - tās joprojām ir atpērkamas jebkurā brīdī. Uz jautājumu, vai šķēršļus neradīs tas, ka BAS ir airBaltic preču zīmes ieķīlājis, J. Pētersons atzina, ka to nevar komentēt: «Ja tiks līdz šī jautājuma skatīšanai, tad arī varēs runāt par konkrētām lietām.»
Kopumā B. Flikam daļēji piederošajam BAS tika pārdotas vairākas preču zīmes - airBaltic un ar to saistītās airBaltic.com, airBaltic Travel.com, airBalticHotels, BalticMiles un Baltic Taxi. Saskaņā ar airBaltic 2009. gada auditētā gada pārskatu preču zīmju vērtība bijusi 13 miljoni eiro (9,136 miljoni latu). Tie BAS atbilstoši preču zīmju pārdošanas līgumam aviokompānijai jāsamaksā līdz 2010. gada 31. decembrim.
Līdz šim paredzēts, ka valsts par airBaltic preču zīmi maksā nomas maksu un tā preču zīmes varot izpirkt piecu gadu laikā, tātad līdz 2014. gada beigām. Iepriekš airBaltic preču zīmju pārdošanu skaidroja ar nepieciešamību piesaistīt papildu finansējumu laikā, kad aviosabiedrībai bija nepietiekams kapitāls, kas radīja grūtības piesaistīt kredītiestāžu finansējumu. Finanšu eksperti gan šaubījās par šādiem nolūkiem un sacīja, ka šāds darījums drīzāk izskatās pēc «mākslīgas finanšu uzlabošanas». Valstij pieder airBaltic kontrolpakete.