Savu tiltiņu gaidot
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Bez nosaukuma
Gājējiem jāmūk no automašīnām
Bez nosaukuma
Guntars Pulss
Auto žurnālists
Loģika, pēc kādas tiek
ierīkotas regulējamas vai neregulējamas gājēju pārejas Rīgā, ne
vienmēr ir saprotama. Zinu, ka eksistē kāda statistika un prasības
par gājēju intensitāti - ja nemaldos, 120 cilvēku stundā, taču
neskaidrības paliek. Kā skaidrojams, ka gājēju pārejas ar pogu
parādās uz ielām, kuru noslodze nebūt nav tik milzīga? Nu, kaut vai
Pērnavas ielas pāreja pie Grīziņkalna un Vārnu ielas! Piekrītu, ka
tai liela noslodze ir vasaras laikā, kad sākas Ghetto Games. Bet kā
tad pārējā laikā? Tad šo gājēju pāreju izmanto vien Grīziņkalna
iedzīvotāji, lai aizietu uz šo parku vai netālo Būvniecības ABC
veikalu Ata ielā.
Bez nosaukuma
Ivo Goldmanis
What Car redaktors
Piekrītu, ka pārejas pie
Kalnciema tilta ir vienas no bīstamākajām vietām atļautai ielu
šķērsošanai Rīgā. Ikdienā uz darbu braucu no Jūrmalas, tādēļ
apstiprinu, ka pie šīm pārejām bieži rodas bīstamas situācijas. Gan
gājējiem gadās mukt no bremzējošu auto riepu kaukšanas, gan
automašīnas savstarpēji saskrienas, jo pieklājīgajam, kas
piebremzējis pie gājēju pārējas, kāds distances neievērotājs
uztriecas virsū! Iespējams, pie Dreiliņu ielas arī vajag uzstādīt
luksoforu ar pogu, taču, ja man būtu teikšana, es uzbūvētu gājēju
tiltiņus pāri Kalnciema ielai.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri