Arta Rimšāne
Manā ieskatā laba būtu tāda stunda, kurā visi jūtas brīvi, nevis satraukti, ka kaut ko ne tā saprot vai nesaprot neko. Tā būtu stunda, kurā visi justos brīvi, nebūtu noguruši no nepārtrauktas rakstīšanas un skolotāja būtu ieinteresējusi ar piemēru no dzīves. Labs skolotājs noteikti būtu skolotājs, kas spētu noturēt manu interesi arī par ļoti sarežģītām, garlaicīgām, nesaprotamām lietām. Skolotājam ir jābūt mierīgam, ar humoru, mazu aktiermeistarību. Viņam ir jāievieš pret sevi respekts, bet ne bailes. Viņam ir jābūt pacietīgam. Es esmu redzējusi, ka daži skolotāji nemaz nav gatavi pacensties skolēnam iemācīt tēmu. Es saprotu, ja skolēns necenšas, bet ir skolēni, kas ļoti cenšas, bet vienkārši nespēj saprast, un skolotājs nemaz necenšas viņam palīdzēt. Tas ir ļoti skumji. Tā tam nevajadzētu būt.
Man patīk tas, ka skolā ar vien vairāk un vairāk izmanto jaunās tehnoloģijas, bet ir arī skolotāji, kuriem ir resursi, bet viņi tos neizmanto. Mierīgas, harmoniskas un jaukas stundas ir vienmēr pirms kaut kādiem skolas pasākumiem, brīvlaika vai it īpaši pirms Ziemassvētkiem. Mani patiesībā apmierina stundas, varbūt gribētos vairāk grupu, pāru vai diskusiju veida darbu. Būtu tikai loģiski, ja skolotājs, saucot pie tāfeles, ļautu rakstīt uz interaktīvās tāfeles, nevis ar krītu uz parastās. It īpaši tad, ja ir iespēja izmantot abas tāfeles.