Katrīna Ošleja
Ņemot vērā, ka valsts stratēģija ir attīstīt ražošanas, IT, jauno tehnoloģiju un citas tehniskās jomas, tas atspoguļojas arī šo izglītības programmu uzsvērtā finansēšanā salīdzinājumā ar medicīnu, sociālajām, humanitārajām un izglītības programmām.
Diemžēl tas, ka valsts finansē eksakto nozaru izglītību, neietekmē jauniešu izvēli - viņi vēl joprojām dod priekšroku sociālo un humanitāro zinību studijām pat tad, ja par šo izglītību ir jāmaksā. Manuprāt, jaunieši izvēlas studēt to, kas viņus interesē, un mūs interesē tas, ko mēs saprotam. Ja mēs neizprotam fiziku, ķīmiju un programmēšanu, tad pastāv maza varbūtība, ka izvēlēsimies to kā savu studiju jomu.