Kā uzsvēra tiesnese Gledisa Keslere, jaunā kampaņa nepieciešama, lai atsvērtu kompāniju melus, kas sniedzas vismaz līdz 1964. gadam. Reklāmas divus gadus publicēs vairākos medijos, taču kampaņas izmaksas un mediji vēl jāprecizē, kas varētu nozīmēt vēl garu tiesas procesu, ziņoja Reuters. Tabakas izstrādājumu ražotāji nenoliedz, ka varētu spriedumu pārsūdzēt.
Tiesa precizējusi jau iepriekšējos gados pieņemto lēmumu par ziņojumiem, ar kādiem firmām jāatzīst savi meli. Vienā no tiem teikts: «Federālā tiesa lēmusi, ka apsūdzētās tabakas kompānijas apzināti maldinājušas amerikāņu publiku, nepatiesi tirgojot un reklamējot cigaretes ar zemu darvas saturu un vieglās cigaretes kā mazāk kaitīgas par parastajām cigaretēm.» Citā formulējumā norādīts: «Smēķēšana nogalina vidēji 1200 amerikāņu. Katru dienu.»
Spriedumu atzinīgi novērtējuši pretsmēķēšanas aktīvisti. Kampaņas No tabakas brīvi bērni vadītājs Metjū Meijers to nodēvēja par svarīgu soli, lai panāktu patiesus ziņojumus. «Likt tabakas kompānijām beidzot teikt patiesību ir maza samaksa par postošajām sekām, ko nodarījusi to ļaundarība,» citēja raidsabiedrība BBC.