Imanta sapnis ir braukt lielajā autosportā - vislabāk autošosejā, bet gribētos pamēģināt arī autorallijā. Dalība konkursā Gada jaunais autovadītājs 2010 viņam ir viens no soļiem pretī šim sapnim. «Konkurence bija liela, viegli nebija,» Imants teic gan par atlases turnīru Ventspilī, gan par finālu Rīgā, kurā sacentās ap 30 vidusskolas vecuma jauniešu. Teorētiskajā kārtā un konkursa pusfināla uzdevumos galvenais uzsvars bija uz satiksmes drošību un braukšanas kultūru, savukārt fināls vairāk līdzinājās autosacīkstēm. Imants stāsta, ka tika vērtēts laiks, kādā izbraukta trase, kā arī autobraucēja veiklība un precizitāte uzdevumu veikšanā - konusu apbraukšanā, striķa pieāķēšanā stabiņam u. tml. «Negaidīju, ka būšu pirmais, pārsvars bija neliels. Gadījās kļūmes, auto vienā brīdī noslāpa, taču soda punktu nebija,» Imants saka par izcīnīto uzvaru, ar kuru komplektā ieguvis iespēju kārtot autovadītāja izmēģinājuma eksāmenu CSDD, kā arī sacensību kausu un velosipēdu. Finālisti arī izvizināti brāļu Neikšānu autorallija mašīnā.
Braukt ar auto Imantam mācījis tētis, vectēvs, ome. Jau bērnībā viņš ņemts līdzi uz autosacīkstēm, kur tētis apkalpojis autosportistu mašīnas, bet tagad pats kopā ar draugu komandu ar labiem panākumiem piedalās īres kartingu sacensībās. Autosporta knifus Imants pamācījies pie autosportistes Karlīnes Štālas autoskolā Be Fast, bet paralēli aizraujas arī ar radiovadāmo automodeļu drifta sacensībām, kur šogad, kā izskatās, būs stabils Latvijas čempionāta līderis. Lielais sapnis par autosportu gan atkarīgs no finansēm, jo tas ir dārgs prieks, kam ar vasaras darbu uz velorikšas, ko Imants šogad iemēģinājis, nenopelnīsi. Turklāt, lai autosports kļūtu par profesiju, ar to jāsāk nodarboties jau no mazotnes un jāizsitas līdz pasaules līmenim, Imants atzīst. Tādēļ pēc vidusskolas viņš dosies studēt. Par virzienu gan vēl jāizšķiras, jo ideju ir daudz - arī par žurnālistiku.