1. Kas BVĢ skolēnos ir pats foršākais?
2. Kā skolēns pie jums var nopelnīt 10?
3. Kas jūs skolēnu uzvedībā spēj izvest no pacietības?
4. Kāpēc skolēni jūs var uzskatīt par progresīvu skolotāju?
5. Kāda skolēnu rīcība pēdējā laikā ir jūs pārsteigusi?
Eva Zučika-Kuzņecova,
Angļu valodas skolotāja
1. Skolēnu radošā pieeja mācību procesam. Viņi meklē nestandarta risinājumus dažādām problēmām.
2. Ieguldot darbu, savu attieksmi un radošo pieeju.
3. Disciplīnas problēmas. Kaitina, ja ignorē manis teikto vai vairākkārt pārjautā.
4. Stundās mēģinu atrast citādu pieeju. Arī mācot to pašu gramatiku. Lieku veidot prezentācijas, veikt radošus uzdevumus.
5. Skolotāju dienā mana audzināmā klase izveidoja sirsniņu taku līdz kabinetam. Klasē bija nodzēsta gaisma, skanēja mūzika un uz galda stāvēja torte un puķes. Šādus pārsteigumus man sagādā visai bieži. Tas vienmēr ir ārkārtīgi mīļi un aizkustinoši.
Valters Duļevskis,
Sporta skolotājs
1. Viņi ir skaisti.
2. 100% apmeklējot stundas, aktīvi tajās darbojoties.
3. Slinkums, pašpārliecinātība nevietā un necenzētu vārdu lietošana.
4. Stundās ņemam visus vingrinājumus, ko apgūstu kursos. Ejam līdzi laikam un nestāvam uz vietas, izmantojot novecojušas metodes.
5. Nekas vairs īsti nespēj pārsteigt.
Līga Andersone,
Iespējamās misijas vēstures skolotāja
1. Ārkārtīgi forši ir tas, cik daudz viņi dara ārpus skolas - iet mūzikas vai mākslas skolā, sporto, dejo...
2. Tiešām ieguldot darbu. Ja redzu, ka materiāls ir ņemts no interneta, roka neceļas likt 10.
3. Mani ir diezgan grūti izvest no pacietības. Visvairāk jāsaņemas tad, ja skolēni neciena cits citu, neklausās, ko citi saka. Tad ir grūti veidot diskusijas.
4. Varbūt tas, ka stundās nekliedzu. Ja nopietni - tas, ka lieku pašiem sajust atbildību par mācīšanās procesu.
5. Skolēni regulāri pārsteidz ar to, cik ātri viņi pierod pie jaunām sistēmām. Piemēram, katru stundu uz tāfeles rakstu nodarbības mērķi. Nākamajās dienās redzu, ka vārds «mērķis» jau uzrakstīts.
Sagatavoja Kristīne Antonova, Balvu Valsts ģimnāzijas 12. klases skolniece