Viesturs Silenieks
«Pašlaik ir grūti spriest par izmaiņām un to ietekmi uz ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām, jo pirmā izveidotā velojosla ne pārāk labi izvēlētā vietā nav iemesls, lai varētu spriest par velojoslām kopumā. Arī autobraucējiem būs labums no velojoslu ieviešanas - velosipēdisti kļūs pamanāmi, vairāk paredzami. Arī paši autovadītāji sāks plānot savu kustību vairākus soļus uz priekšu. Rīgas pilsētas attīstības plāns paredz, ka prioritāte Rīgas centrā ir gājēji, riteņbraucēji, sabiedriskais transports un tikai tad vieglās automašīnas, - šī iemesla dēļ svarīgi to padarīt pēc iespējas brīvāku no auto.»
Elmārs Daniševskis
Ceļu inženieris, satiksmes plānotājs
«Turpmāk velosipēdistam uz ielas būs atvēlēta sava vieta, kas ir saprotama gan pašam riteņbraucējam, gan autovadītājam. Divriteņu īpašnieki uzvedīsies prognozējamāk, turklāt šādu izmaiņu rezultātā autovadītājs krustojumos pārbrauks vienlaikus ar velosipēdistu. Piemēram, uz Brīvības un Skolas ielas uzstādīti velo luksofori, kā rezultātā automašīnām ir jāgaida, turpretī tagad pārvietoties ir iespējams pie viena signāla. Jāpiemin, ka liela daļa autovadītāju ir arī vecāki un ka pieaugs viņu drošības sajūta arī par savām atvasēm. Velojoslas nevar iezīmēt visur un uzreiz - ir jāpierod un jāsaprot, kā un pa kuru ceļu braukt.»