šefpavārs un uzņēmējs
Svarīgākais Gintam šobrīd ir apzināties, ka nav tās lielās pieredzes vienā sarežģītā, skaistā un visnotaļ stresainā biznesā. Un, ja tās pieredzes nav, ieteiktu jau tagad meklēt konsultantus, lai sakārtotu visas tās restorāna sistēmas, kuras ir vajadzīgas, lai veiksmīgi strādātu ilgtermiņā. Citādi stresa līmenis ļoti ātri var izaugt lielāks par pašu saimnieku. Endijs Bērziņš
šefpavārs, restorānu ķēdes Vairāk saules līdzīpašnieks
Iekārtojot restorānu, noteikti jāņem vērā, ka skopais maksā divreiz, trīsreiz un pat četras reizes. Pēc savas pieredzes varu teikt, ka visas mēbeles pasūtu tikai pie personiski pazīstamiem galdniekiem.
Lai gan šāds risinājums ir dārgāks, tas atmaksājas. Mēs paši tagad renovējam vienu no saviem restorāniem, un tur ir tāds servants, kurā tiek glabāti galda piederumi.
Tas tur ir bijis piecarpus gadu, katru dienu šīs mēbeles atvilktnes tiek virinātas 130-140 reižu, bet servants joprojām tehniski ir kā jauns. Ir arī daži knifi attiecībā uz galdu virsmu. Ne katrs materiāls ir tāds, ka uz tā bez sekām var likt karsta ēdiena šķīvi.
Man ļoti patīk taizemiešu virtuve, es pats esmu strādājis Taizemē par pavāru. Tajā pašā laikā man nepatīk, ka ļoti bieži jauni restorāni sabrauc auzās ar cenām.
Nu nemaksā šie eksotiskie ēdieni sešus septiņus latus! Es domāju, ka publikai patlaban nepieciešamais koncepts ir «Ēd ātri, lēti, garšīgi un ej prom». Varis Lāzo
Reklāmas aģentūras Adell Saatchi&Saatchi direktors
Šādām vietām galvenā reklāma ir - lai ēdiens labi garšo, lai ir laba atmosfēra un, protams, atbilstošas cenas. Ir jāsaprot auditorija, kas nāks uz šo restorānu, un kā šos cilvēkus uzrunāt. Vai tas būs dienas piedāvājums vai jauka atmosfēra vakaros. Tagad modē ir branči jeb brokastu un pusdienu apvienojums, iespējams, konkrētā vieta varbūt specializēsies uz biznesa pusdienām. Ja restorāns ir pilsētas centrā, tas pats par sevi būs reklāma garāmgājēju auditorijai, tas nav kā viesu nams mežā, kas ir galapunkts.
Taču, domājot par restorāna reklamēšanu, noteikti nedrīkst neko pārsolīt - stāstīt to, kā nav, un solīt to, ko nevar piedāvāt. Tad būs vilšanās.