Plānots, ka sarunas noslēgsies līdz šā gada maijam, lai gan Maskava līdz šim noraidījusi iespēju, ka varētu piekrist atlikt parāda atmaksu, kas var novest pie Ukrainas bankrota, jo īpaši ņemot vērā abu pušu agresīvo retoriku. Vairākums ekspertu šādu iespēju gan uzskata par maz ticamu, norādot, ka rietumu kredīti būs pietiekami, lai Ukraina, kaut arī ar grūtībām, taču noturētos virs ūdens. Īpaši tiek uzsvērts, ka lēmums atbalstīt Ukrainu ir politisks, kamdēļ vismaz tikmēr, kamēr Ukrainā pie varas atradīsies prorietumnieciska valdība, maksātnespēja netiks pieļauta.
Pastāv arī viedoklis, ka maksātnespēja un iespēja sākt no baltas lapas Kijevai būtu pat labāks risinājums nekā sekošana Starptautiskā Valūtas fonda (SVF) instrukcijām, kuras ne vienā vien valstī izrādījušās nederīgas, tikai pārbaudot iedzīvotāju pacietību. (Jāatgādina, ka Ukrainas valdības centieni īstenot ar SVF prasībām saistītās reformas saistīti ar sociālo izdevumu samazināšanu). Tiesa, piemērs, kas parasti tiek piesaukts kā veiksmīgs iznākums maksātnespējas pasludināšanai - 1998. gada krīze Krievijā -, Ukrainu iedvesmot nevar. Savukārt tādi risinājumi kā vērienīgs Māršala plāna analogs Ukrainai vai parādsaistību norakstīšana neiedvesmo Ukrainas kreditorus rietumos, kamdēļ nenoteiktība, visticamāk, turpināsies vēl vairākus gadus.