Piedzīvojumu ekstrēmu darījis ne tikai pēkšņums, bet arī paša novērotais, cik agresīvi publikā uzdarbojas klaķieri. Īpašā publikas grupa, kuru Itālijā sauc loggionisti, jau nedēļu pirms pirmizrādes internetā draudējusi iestudējumu izsvilpt. Paziņojums tā visus izbiedējis, ka četri solisti - arī skatuves zvaigzne, pasaulslavenais vācu tenors Jonass Kaufmans - nekavējoties «sasirguši» un atteikušies dziedāt. «Dezertējis» pat izrādes muzikālais vadītājs maestro Daniele Gati, un teātrim nācies lielā steigā meklēt aizstājējus, lai glābtu pirmizrādi 15. februārī. Oficiāli sabiedrībai tikai dienu pirms pirmizrādes pavēstīts, ka teātrī ieperinājies lipīgs vīruss, kas acumirklī izsitis no ierindas pusi no izrādes sastāva.
«Startēt La Scala man piedāvāja iepriekšējā dienā - piezvanīja mana aģente un piedāvāja ekstremālu, bet paveicamu darbu: ielēkt Milānas operas jauniestudējuma pirmizrādē, aizstājot pēkšņi saslimušo kolēģi Jonasu Kaufmanu,» stāsta A. Antoņenko. Viņš atminas, ka, pirms trim gadiem uz šīs skatuves dziedot t. s. noklausīšanos Toskas iepriekšējā iestudējuma dekorācijās, nodomājis, ka būtu laimīgs kādreiz šeit nodziedāt Kavaradosi. «Izrādās, sapņi piepildās!» mākslinieks secina. Vēlāk gan konstatējis, ka «dziedāt La Scala nebūt nav patīkami, jo skaņa nenāk atpakaļ un ir grūti sevi kontrolēt».
Debitējot La Scala, viņa skatuves partneri bija amerikāņu soprāns Sondra Radvanovska (Toska) un Zeļko Lučičs (Skarpija), diriģents - uzlecošā zvaigzne Omers Meirs Velbers. Diriģents izpelnījies «bū» un svilpienu orkānu - kopā ar šveiciešu režisoru Liku Bondī, kura Toskas iestudējums saņēma publikas un kritiķu paļas arī pasaules pirmizrādē Ņujorkas Metropolitēna operas sezonas atklāšanā 2009. gada rudenī. Pirmizrādē Milānā aplausi atskanējuši tikai divas reizes - pēc A. Antoņenko un S. Radvanovskas dziedātajām ārijām. Tomēr aplausu iznācieni pa vienam viņiem liegti drošības dēļ. Abi sastapsies L. Bondī Toskas iestudējumā nākamgad Ņujorkas Metropolitēna operā, kur jau šopavasar A. Antoņenko atgriezīsies Borisa Godunova iestudējumā. Šonedēļ viņš dziedāja Frankfurtes operas Toska iestudējumā, pēc tam dosies uz Čikāgu diriģenta R. Muti vadībā dziedāt Dž. Verdi operas Otello koncertuzvedumā. Ņujorkā 6.III A. Antoņenko dziedās labdarības koncertā, kurā tiks vākti līdzekļi Latvijas Mūzikas akadēmijas operstudijai Figaro. Mūsu Operā gan A. Antoņenko šosezon nedzirdēsim, toties trīs koncertos kopā ar Latvijas Radio kori LU aulā (5., 6., 7. maijā) viņš dziedās Sviridovu, Faļiku, Gavriļinu un speciāli komponētu Artura Maskata darbu.