Citadeles bankas pārstāve Maija Celmiņa Dienai sacīja, ka vienādības zīme minētās Nīderlandes kompānijas zīmolā esot parādījusies pagājušā gada novembrī. Savukārt tas, ka šāda zīme varētu būt topošās bankas zīmolā, kļuvis zināms pērn jūlijā, kad pabeigts darbs pie bankas zīmolu versijām. «Līdz ar to ir grūti komentēt Nīderlandes kompānijas zīmolu,» noteica kredītiestādes pārstāve.
Latvijas Reklāmas asociācijas vadītājs Andris Blaka Dienai atzina, ka var manīt līdzību bankas un Nīderlandes uzņēmumu zīmolos, taču to krāsa un novietojums atšķiras. «Tas ir tāds ejošs logo,» viņš bilda un norādīja, ka uz vienādības zīmi, gluži tāpat kā notīm, nevar pieteikt autortiesības. Asociācijas vadītājs gan izteica šaubas, ka kompānija, kas strādāja pie Citadeles bankas zīmola, varētu nošpikot ideju ar vienādības zīmi, jo tas būtu «zem tās goda».
Zīmolu izstrādāja Lielbritānijā dibināta starptautiska zīmolu aģentūra Wolf Ollins sadarbībā ar radošo aģentūru Leo Burnett. Kā Diena jau ziņoja, no Parex bankas nodalītās labās daļas - Citadeles banka - zīmolam trīs gados un 13 bankas tirgos iecerēts tērēt pusmiljonu latu. Minēto summu paredzēts izlietot par zīmola izstrādi, ieviešanu u.c. Reklāmas speciālisti jaunizveidotās bankas zīmolu atzīst par ļoti veiksmīgu. Savukārt ekonomistu domas dalās, vai jaunajai bankai šāds zīmols ir nepieciešams.
Ekonomists Ģirts Rungainis Dienai iepriekš sacīja, banka ir «jāpārzīmolo un jāatbrīvo no vecā vārda» pat tad, ja kredītiestāde ar jauno zīmolu strādās pavisam neilgu laiku. Savukārt bijušais Hansabanka (tagad Swedbank) valdes loceklis Uģis Zemturis šaubījās, vai ir jātērē tik daudz nauda zīmolā, ja valstij piederošo banku tuvākā gada laikā iecerēts pārdot un jaunais īpašnieks, visticamāk, vēlēsies bankai dot savu vārdu un zīmolu.