Ventspils domes priekšsēdētājs
Veco jeb tagadējo Rail Baltica Latvijā ir jēga pabeigt rekonstruēt, jo a/s Latvijas dzelzceļš nav jāiegulda savi līdzekļi. Šīs investīcijas uzlabo Pierīgas pasažieru pārvadājumus un kravu kustību no Mažeiķiem uz Rīgu. Savukārt Lietuvā un Igaunijā veco Rail Baltica jēga savest kārtībā bija un ir, jo nozīmīgi dzelzceļa posmi sakrīt ar koridoru Austrumi-Rietumi. Jauna Rail Baltica dzelzceļa Tallina-Polija veidošanai nav nekāda ekonomiskā pamatojuma, jo nav ne nepieciešamā pasažieru skaita (pundurvalstis), ne kravu apjoma. Jaunais Rail Baltica projekts ir politisks ekonomiskās aprobežotības paraugs, kurš izdevīgs konsultantiem, projektētājiem un celtniekiem. Vienlaikus uzsveru, ka Baltijas valstu transporta infrastruktūra, tai skaitā un it īpaši Latvijā, prasa miljardiem eiro līdzekļu, kurus nevajag izkūpināt politiskās aprobežotības skurstenī, būvējot jaunus, nevienam nevajadzīgus dzelzceļus, jo praktiskās vajadzības nodrošina tagadējais, uzlabotais Rail Baltica. Ja transportā ir nauda, lai Eiropas Komisija to dod proporcionāli Baltijas valstīm, tās pašas izlems, kurā transporta infrastruktūrā un kādos virzienos naudu ieguldīt.